کد خبر: ١٥٢٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/15-٠٨:٥٨

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دانش آموزان حتما تمامی دستورالعمل های بهداشتی را هنگام خروج از منزل رعایت کنند.

 

به گزارش آبادان خبر ، دکتر آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدیدگفت: به دانش آموزان توصیه می شود حتما تمامی دستورالعمل های بهداشتی که شامل استفاده از ماسک به محض خروج از منزل و ماندن ماسک بر روی صورت تا بازگشت به منزل را رعایت کنند.

او افزود: اگر بنا برحضور دانش آموزان در کلاس درس باشد باید به فاصله دومتر از یکدیگر در کلاس درس حاضر شوند .

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد:  موضوع مهم دیگر تهویه و نظافت مکرر دست هاست که این ها از موارد اصولی هستند که در هرتجمعی از جمله مدارس باید رعایت شوند.

دکتر یلالی گفت:در صورتی که نیاز به حضور دانش آموزان در کلاس درس است  باید ساعات درس نیز کاهش پیدا کند .

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس

او تصریح کرد:شیوه نامه رعایت اصول بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا در مدارس تدوین شده و به صورت مشترک در اختیار آموزش و پرورش و بهداشت قرار گرفته  شده است و براساس آن پایش ما وجود خواهد داشت .

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: توصیه ما به دانش آموزان این است که آنها خوراکی هایی  که از منزل با خود به همراه می آورند را استفاده کنند .

دکتر یلالی افزود: تعطیلی مدارس به سادگی تعطیلی سایرمکان ها نیست و دارای ضوابط خاصی است و مرحله بندی شده اند و مرحله به مرحله تا رفع مشکلات پیش می رویم .

او گفت: خوشبختانه مجموعه اولیای آموزش و پرورش خودشان هم حساس هستند و تجربه کنکور این را نشان داد که آنها نیز با جدیت و وسواس خاصی این امر را دنبال می کنند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: