کد خبر: ١٧٩٥٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/24-١١:٥٣

براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۳۶ شهرستان فارس، ۱۸ شهرستان در وضعیت زرد(خطر متوسط) شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 

به گزارش آبادان خبر، اپلیکیشن ماسک که آمارهای وزارت بهداشت را بازتاب می‌دهد اعلام کرد از ۳۶ شهرستان فارس ۱۸ شهرستان نیز در وضعیت آبی(کم خطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارند و هیچ کدام از شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی و قرمز نیستند.

شهرستان‌های دارای وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا شامل شیراز، ممسنی، کازرون ، کوهچنار، زرقان، جهرم، خفر، قیر و کارزین، لامرد، لارستان، اوز، استهبان، نی‌ریز، بختگان، ارسنجان، پاسارگاد، خرمبید و آباده هستند.
همچنین شهرستان‌های گراش، خنج، مهر، فراشبند، فیروزآباد، کوار، خرامه، سروستان، فسا، زرین‌دشت، داراب، بوانات، سرچهان، مرودشت، اقلید، سپیدان، بیضا و رستم در وضعیت آبی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
مسوولان ستاد مقابله با کرونا در فارس بارها از خطر آغاز موج چهارم این ویروس در استان سخن گفته‌اند و از مردم خواسته اند از کرونا غافل نشوند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
براساس اعلام جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در هر وضعیتی از شیوع ویروس کرونا در همه مراکز شهرستان‌های استان ادامه دارد و افراد متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
استان فارس دارای ۳۶ شهرستان و ۹۵ بخش است.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: