کد خبر: ١٦٠٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/22-١٣:٣٩

دانشکده علوم پزشکی آبادان جشنواره کارگاه‌های پاییزه را ویژه دانشجویان برگزار می‌کند.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر سارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری این دانشکده اظهار کرد: این دانشکده در پاییز امسال به منظور تقویت و رشد سطح تحقیق و پژوهش اقدام به برگزاری جشنواره کارگاه‌های رایگان ویژه دانشجویان با موضوعات گسترده و همراه با ارایه گواهی معتبر نموده است.

وی گفت: در این جشنواره، کارگاه‌هایی با سطح مناسب و موضوعاتی از قبیل پروپوزال‌نویسی، تحلیل داده با نرم‌افزار spss، آشنایی با فرآیند ثبت اختراع، آشنایی با نحوه انتشار مقاله، اصول نگارش مقالات علمی و پژوهشی، آشنایی با داوری، تحلیل و نقد پژوهش، آشنایی با طرح‌های فناورانه و محصول محور و رفرنس‌نویسی و مدیریت منابع ارایه خواهد شد و فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویان به منظور ارتقای سطح پژوهش و تحقیق آنها فراهم می‌باشد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شرکت در جشنواره کارگاه‌های پاییزه این دانشکده برای دانشجویان سراسر کشور میسر بوده و این سلسله کارگاه‌ها از مهرماه لغایت 30 آذرماه سالجاری به صورت مجازی و از طریق سامانه مربوطه برگزار می‌شود. 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: