کمیته پیگیری و نظارت بر زمانبدی طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان آبادان تشکیل شد.

 

به گزارش آبادان خبر، استاندار خوزستان در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان آبادان گفت: طی دیروز و امروز بازدید میدانی از شهرستان آبادان داشتیم و از نزدیک با مشکلات و معضلات این شهرستان آشنا شدیم و امروز نیز جلسه‌ای برای پیگیری ۲۳ مصوبه‌ای که در جلسه یازدهم فروردین در استانداری داشتیم برگزار شد.

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به مصوبات جلسه پیشین افزود: مصوبات جلسه در مورد زمانبدی انجام طرح‌ها و پروژه‌های مربوط به زیر ساخت‌های جاده‌ای، آب شرب، آب کشاورزی، بهداشت و درمان، پروژه‌های مربوط به منطقه آزاد و نیز سایر دستگاه و نهاد‌هایی که سرمایه گذاری دارند مانند پالایشگاه، پتروشیمی، همچنین مشکلات لنج داران، شهرک‌های صنعتی، گمرکات و ترخیص کالا است.
او ادامه داد: مقرر شد در مورد شفاف سازی مسئولیت‌های اجتماعی منطقه آزاد اروند و شرکت‌ها و دستگاه‌های سرمایه گذار در منطقه نیز جلسه‌ای در مرکز استان با حضور مدیران منطقه آزاد، گمرکات، بنادر و سایر شرکت‌ها داشته باشیم.
استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد این جلسات و تحرکات انجام شده نتیجه‌ای مطلوب برای شهروندان آبادانی داشته باشد.
جلیل مختار، سید محمد مولوی و سید مجتبی محفوظی نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه نیز با طرح مشکلات شهرستان آبادان مباحثی، چون بنادر و گمرکات، مشکلات شهرک‌های صنعتی، استفاده از ظرفیت‌های شهرستان برای اشتغال، اعتبارات کم بنیاد مسکن، تعریض و بهسازی جاده قفاس و جاده خضر نبی، مشکلات بافت فرسوده آبادان، راه اندازی آب شیرین کن اروند کنار، حذف حق آبه کشاورزان، ضرر و زیان کشاورزان ناشی از وجود گراز در منطقه، مشکلات سایت پرورش میگو چوئبده و مازاد نیروی‌های شهرداری آبادان پرداختند.
امام جمعه آبادان هم در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات آبادان گفت: آبادان به دلیل خساراتی که در دوران جنگ به آن وارد شد نیاز به نگاهی خاص و ویژه دارد و نباید آبادان را همتراز با سایر شهرستان‌ها در نظر گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: مردم شهرستان آبادان بسیار گله‌مند و ناراضی‌اند و وضعیت موجود این شهرستان حق مردم انقلابی آبادان نیست.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: