کد خبر: ١٦٩٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/11-٢٠:١٨

بسته خبری صنعت نفت آبادان

غوغای فرشته برزیل زیر باران

تیم فوتبال نفت آبادان بار دیگر با گل کاپیتان خود توانست به دومین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دست یابد.

 

به گزارش آبادان نیوز، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان عصر امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و تیم صنعت نفت توانست حریف خود را با یک گل شکست بدهد تا 3 امتیاز ارزشمند خانگی را به دست آورد.
طالب ریکانی، ستاره این روزهای صنعت نفت در دقیقه 86 و از روی نقطه پنالتی موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان رحمان رضایی دست خالی زمین را ترک کنند.
محمدحسین زواری از صنعت نفت در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا تیم میزبان 10 نفره شود. صنعت با این برد 7 امتیازی شد و ذوب آهن هم در امتیاز 3 باقی ماند.
منبع:برنا


درخشش ریکانی در مقابل ذوب آهن
به گزارش آبادان خبر، ریکانی که طی سه بازی قبلی موفق به ثبت 3 گل در ترکیب این تیم شده بود، اینبار برابر ذوب آهن با حرکت فردی خود به داخل محوطه جریمه و خطای مدافع ذوبی یک پنالتی برای تیمش گرفت. ریکانی که پنالتی زن اول تیمش محسوب می‌شود، پشت این ضربه در دقیقه 84 ایستاد و موفق شد با شوتی روپا و محکم شهاب گردان را تسلیم کند.
ریکانی که در سیستم مدنظر سیروس پورموسوی فضای بیشتری برای نفوذ و اضافه شدن به خط هجومی تیمش دارد، به خوبی توانسته از این فرصت بهره برده و تاکنون 4 گل برای طلایی‌پوشان به نام خود کند. بازیکنی که معمولا با شوت‌های محکم و غیرقابل مهارش شناخته می‌شد و اینبار توانست از روی نقطه پنالتی با دستیابی به چهارمین گل، در صدر جدول گلزنان این فصل در کنار گادوین منشا از گل گهر سیرجان قرار گیرد.نفت آبادان در دقایق پایانی با اخراج محمدحسین زواری با 10 نفر کار را مقابل ذوب آهن دنبال می کند و به دنبال حفظ تک گل سه امتیازی ارزشمند خود است.

منبع:ورزش سه


برد طلایی پوشان با گل کاپیتان
به گزارش آبادان نیوز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در خانه مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری رسید. 
شاگردان پورموسوی با تک گل کاپیتان خود طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی پیروز شدند تا با ۷ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کنند.
هفته چهارم لیگ برتر؛ سه‌شنبه: 99/09/11 ؛ ساعت 16:40استادیوم: تختی آبادان/ بدون تماشاگر.داور: سید وحید کاظمی/ کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: حسین زمانی/ ناظر داوری: رسول فروغی.
اخطار
حسین ساکی(74) از صنعت نفت
محمدحسین زواری(79) از صنعت نفت
 
اخراج

محمدحسین زواری(89) از صنعت نفت

صنعت نفت آبادان

حامد فلاح‌زاده

محمد اهل‌شاخه

محمد طیبی

عبدالله ناصری

حسین ساکی

محمود مطلق‌زاده

محمدرضا غبیشاوی(59- مهدی زبیدی)طالب ریکانی(90- علی آل‌کثیر)محمدحسین زواری

حسن بیت‌سعید

احمد شریعت‌زاده(52- رضا خالقی‌فر)سرمربی: سید سیروس پورموسوی 
ذوب‌آهن اصفهان

شهاب گردان

سید عبدالله حسینی

وحید محمدزاده

سید محمد قریشی

حمید ملکی

ابوالفضل بابادی

قاسم حدادی‌فر

عرفان پورافراز(76- حسین شنانی)مهرداد قنبری

میلاد جهانی

مجتبی حق‌دوست(76- دانیال مومنی)سرمربی: رحمان رضایی

منبع:فارس

صنعت نفت در هفته چهارم پیروز شد
به گزارش آبادان خبر، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند.
در پایان این دیدار طلایی پوشان آبادان توانست با نتیجه یک بر صفر میهمان خود ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.
طالب ریکانی در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی برای تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار گلزنی کرد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این نتیجه با ۷ امتیاز در مکان ششم و ذوب آهن اصفهان با ۳ امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفتند.
زردپوشان آبادانی در هفته پنجم در تهران به مصاف استقلال خواهند رفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نصف جهان در آبادان شکست خورد
به گزارش آبادان نیوز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و توانست با گل کاپیتان ریکانی یک بر صفر مهمانش را شکست دهد.
صنعت نفت که در دو دیدار بیرون از خانه(هفته دوم و سوم) با یک تساوی و یک باخت، یک امتیاز کسب کرده بود در دیدار خانگی هفته اول پیکان را دو بر یک شکست داد و در پایان هفته سوم با چهار امتیاز در جایگاه نهم لیگ برتر قرار گرفت.
در دیدار هفته چهارم طلایی پوشان میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بودند. در نیمه اول این رقابت دو تیم نتوانستند دروازه های هم را باز کنند و به گل دست یابند.
نیمه دوم این دیدار هم که با بارش باران همراه بود، تا دقیقه 83 بدون گل دنبال شد تا اینکه روی یکی از حملات نفتی ها این بار هم کاپیتان ریکانی با نفوذ در محوطه جریمه و دریبل دو بازیکن ذوبی، با خطای قریشی متوقف شد و توانست برای تیمش یک پنالتی بگیرد. ریکانی این بار هم خودش زننده گل طلایی پوشان بود تا صنعت نفت در هفته چهارم به دومین بردش برسد.
منبع:برنا

 

صدای ضبط شده و برد نفت

به گزارش آبادان نیوز،  از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان عصر امروز در ورزشگاه تختی آبادان در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که شاگردان رحمان رضایی با یک گل نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.
تیم صنعت نفت آبادان با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، عبدالله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی (۵۹ مهدی زیبدی)،طالب ریکانی (۹۰- علی آل‌کثیر)، محمد حسین زواری، حسن بیت‌سعید و احمد شریعت‌زاده ۵۲) رضا خالقی‌فر) به میدان رفت.
شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، سید محمد قریشی، حمید ملکی، ابوالفضل بابادی، قاسم حدادی‌فر، عرفان پور افراز (۷۶- حسین شنانی)، مهرداد قنبری، میلاد جهانی و مجتبی حق‌دوست (۷۶- دانیال مؤمنی) برای تیم ذوب آهن اصفهان در مقابل حریف قرار گرفتند.
دقیقه ۱۰: حسین ساکی بازیکن نفت آبادان از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه‌اش از بالای دروازه ذوب‌آهن راهی اوت شد.
دقیقه ۱۶: شوت روی پای مطلق‌زاده به شکل خطرناکی از کنار دروازه شهاب گردان سنگربان ذوب‌آهن عبور کرد.
دقیقه ۳۲: شریعت‌زاده یک گام برای باز کردن دروازه ذوب‌آهن کم آورد و پاس در عرض بیت‌سعید را نتوانست تبدیل به گل کند.
دقیقه ۳۵: حسن بیت‌سعید در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد که داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
دقیقه ۴۰: شریعت‌زاده دروازه ذوب‌آهن را باز کرد که داور مسابقه این گل را به اصابت توپ به دست مهاجم صنعت نفت مردود اعلام کرد.
دقیقه ۶۷: خالقی‌فر مهاجم صنعت نفت اعتقاد داشت که توپ ارسالی بیت‌سعید از سمت راست زمین، در محوطه جریمه ذوب‌آهن توپ به دست قریشی برخورد کرده است و باید اعلام پنالتی شود اما داور بازی دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه ۸۳: طالب ریکانی در محوطه جریمه ذوب‌آهن با خطای محمد قریشی متوقف شد تا داور اعلام پنالتی کند که کاپیتان صنعت نفت پنالتی را که خودش گرفته برخلاف جهت حرکت شهاب گردان سنگربان ذوب آهن به گل اول تیمش تبدیل کرد.
فرشاد محمدی مهر و دارکو بیدوف بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن به علت ابتلاء به کرونا در این بازی حضور نداشتند.
سید محمد قریشی و میلاد جهانی بازیکنان ذوب آهن اصفهان در مقابل تیم سابق خود قرار گرفتند.
پیش از شروع مسابقه از میلاد جهانی و سیدمحمد قریشی با اهدای هدیه‌ای از سوی مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان تقدیر به عمل آمد.
گروهی از هواداران نفت آبادان با حضور بالای ساختمان جنب زمین مسابقه به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.
صدای ضبط شده تماشاگران صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان در چند نوبت پخش شد.
شدت گرفتن بارش باران در نیمه دوم بر روند کار دو تیم تأثیر گذاشت.
طالب ریکانی، حسین ساکی و محمدحسین زواری از صنعت نفت آبادان کارت زرد دریافت کردند.
محمدحسین زواری از صنعت نفت در دقیقه ۸۹ از بازی اخراج شد.
سید وحید کاظمی به همراه محمدعلی پورمتقی و اسماعیل احمدی این بازی را قضاوت کرد.
صنعت نفت آبادان در چهار بازی خود در لیگ برتر، دو پیروزی و یک تساوی به دست آورده ولی نکته جالب ماجرا اینجاست که تمام گل‌های این تیم را یک نفر یعنی طالب ریکانی به ثمر رسانده است.

منبع:مهر

پورموسوی:آبادان با برنامه است

به گزارش آبادان خبر، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: به مردم آبادان و هواداران صنعت نفت تبریک می‌گویم. خداراشکر می‌کنیم که توانستیم یک بازی سخت را با برد پشت سر بگذاریم. نشان دادیم که با برنامه هستیم.
وی افزود: امروز جوان‌هایی برای صنعت نفت به میدان رفتند که 18 ساله بودند و توانستیم این بازیکنان را یک بار دیگر مقابل تیم باریشه ذوب‌آهن محک بزنیم. به این بازیکنان و توانایی‌های‌شان اعتقاد داشتیم. به حسین زواره‌ای و احمد شریعتی 18 ساله و محمدرضا غبیشابی 19 ساله اعتماد کردیم و خداراشکر می‌کنیم که در این بازی سخت سربلند شدیم. فکر می‌کنم تنها تیمی در ایران هستیم که به بازیکنان‌مان از دقیقه یک فضای کار کردن می‌دهیم و به آنها اعتماد می‌کنیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان درباره اینکه طالب ریکانی تنها گلزن این تیم است، عنوان کرد: این توانایی تیم ماست که می‌توانیم از طالب استفاده کنیم. طالب مهاجم تیم ماست و خیلی تعجب کردیم که در هفته‌های اخیر از او به عنوان هافبک یاد می‌شود. 2-4-4 بازی می‌کنیم و در هر 4 بازی قبلی ریکانی مهاجم ما بوده است. سایر بازیکنان نیز فضا‌سازی می‌کنند و به حریف فشار می‌آورند تا اینکه یک بازیکن بتواند به گل برسد. طالب روی کار تیمی به گل می‌رسد و فوتبال نیز یک بازی گروهی است.
وی درباره داوری این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم آقای کاظمی قضاوت خوبی داشت، هرچند که ذوب‌آهنی‌ها به صحنه پنالتی مقداری اعتراض داشتند ولی این صحنه واقعا پنالتی بود. شاید ما روی اخراج حسین زواره‌ای، گله‌مند باشیم که داور سختگیرانه تصمیم گرفت ولی فکر می‌کنم مشکل داوری در این بازی نداشته‌‌ایم. داور با زواره‌ای که یک بازیکن جوان است خیلی سختگیرانه رفتار کرد. فکر می‌کنم این بازیکن از عمد نزد و شاید به دلیل اینکه نیمکت حریف مرتب اعتراض می‌کرد، داور تحت تاثیر قرار گرفته باشد.
پورموسوی درباره بازی هفته بعد این تیم مقابل استقلال عنوان کرد: بازی با استقلال همیشه سخت است. واقعاً فاصله بازی‌ها کم است و برای این بازی 2 روز تمرین کردیم. برای بازی با استقلال هم همینطور است. قرعه بدی داشتیم ولی به توانایی بازیکنان‌مان ایمان داریم و امیدوارم مقابل استقلال هم سربلند خارج شویم.
منبع:تسنیم 

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: