کد خبر: ١٩٣٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/22-٢٠:٥٩

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری5سارق سابقه دار منازل همراه با کشف اموال مسروقه در طرح پاکسازی پلیس خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: طرح پاکسازی مناطق جرم خیز به منظور ضربه‌زدن به سارقان منازل در ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس اجرایی شد.

وی افزود: مأموران کلانتری16 امیر کبیر و 15 احمداباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی 5سارق سابقه دار منازل را شناسایی پس از هماهنگی قضایی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ایشان تصریح کرد: از مخفیگاه سارقان دستگیر شده توسط ماموران کلانتری 16 امیرکبیر اموال به سرقت رفته شامل: 2دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی، 3دست ظروف آشپزخانه،2دستگاه تردمیل ورزشی، یکدستگاه کولرگازی، یکدستگاه دریل برقی ،یکدستگاه موتورجوش، 4جفت اسکیت ورزشی، یکدستگاه دوربین دیجیتال، یکعدد تابلوی دیواری همراه با یکدستگاه ضبط 3تیکه خانگی کشف شد، همچنین از محل اختفای سارقان بازداشت در کلانتری15 احمدآباد؛ اموال سرقتی از قبیل: 3دستگاه پمپ آب منازل، یکدستگاه ترازو، مقداری سیم برق سرقتی به همراه8عدد لامپ روشنایی معابر که از پیاده روها و جلوی منازل سرقت کرده بودند کشف و ضبط شد.


این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه سارقان دستگیر شده به 16فقره سرقت در این زمینه معترف شدند گفت: هر 5سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و سیرمراحل قانونی از طریق دادسرا راهی زندان شدند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: