کد خبر: ١٨٣٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/09-٢٣:٣٦

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری 3 سارق و کشف 13 فقره سرقت همراه با اموال مسروقه و سلاح غیرمجاز در طرح پاکسازی پلیس خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری توان عملیاتی در یکی از نقاط شهرستان ظرف 48 ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری16 امیرکبیر در چند عملیات جداگانه 3 نفر متهم را شناسایی ، باهماهنگی قضایی دستگیر و از مخفیگاه آنان ؛2قبضه سلاح سرد و گرم غیرمجاز شامل( کلت کمری) و سلاح سرد (چاقو)،اموال مسروقه از قبیل 280مترکابل برق خانگی،4دستگاه دوربین های مداربسته ،یکدستگاه موتورسیکلت ،4دستگاه گوشی موبایل به همراه190گرم مواد مخدر سنتی کشف کردند.

زلقی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به 13فقره سرقت شامل : 6 دستگاه دوربین مداربسته؛ یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی و6فقره سرقت سیم برق معترف شدند که پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه گفت: ماموران کلانتری همچنین در راستای انتظام بخشی معابر با کمک پلیس راهور موفق به توقیف 9 دستگاه خودرو و 23دستگاه موتورسیکلت متخلف شده که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: