کد خبر: ١٧٥٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/02-١١:٥٧

ارزش دلار آمریکا در حالی با سوگند ریاست ‌جمهوری بایدن افت کرد که خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به ریاست ‌جمهوری او ارزهای مهم جهان را تقویت کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، ارزش دلار آمریکا در حالی با سوگند ریاست‌جمهوری بایدن افت کرد که خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به ریاست‌جمهوری او ارزهای مهم جهان را تقویت کرد.

به دنبال مراسم تحلیف جو بایدن، ارزش دلار آمریکا در برابر ین ژاپن ۰.۴ درصد افت کرد و به ۱۰۳.۴۵ واحد رسید که پایین‌ترین سطح در دو هفته گذشته است.

نرخ برابری دلار با دلار کانادا ۰.۷ درصد افت کرد و به ۱.۲۶۰۷ دلار کانادا رسید. این ضعیف‌ترین نرخ برابری دلار در سه سال اخیر است.

دلار در مقابل دلار استرالیا، اسویی، هم ۰.۶ درصد افت کرد و به نرخ برابری ۰.۷۷۴۵ واحد رسید.

نرخ برابری پوند انگلیس با دلار آمریکا به بالاترین سطح سه ساله ۱.۳۷۲۰ واحد جهش کرد.

یورو ۰.۲۱ درصد در برابر دلار تقویت شد و به نرخ برابری ۱.۲۱۲۹ واحد رسید.

منبع:مهر

 

نرخ دلار به 22 هزار و 650 رسید

به گزارش آبادان خبر، بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (دوم بهمن ۹۹)هر دلار آمریکا به مبلغ۲۲ هزار و ۶۵۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت  ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می رسد.

نرخ دلار  نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و یورو نیز ۵۰ تومان ارزان شد.

نرخ دلار  و یورو در ساعات پایانی معاملات دیروز  به ترتیب ۲۲ هزار و ۷۵۰  و ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان بوده است.

قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران

نام ارز قیمت (تومان)
دلارآمریکا  ۲۲.۶۵۰
یورو  ۲۷.۴۰۰

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

به گزارش آبادان خبر، در پایان معاملات امروز، ارزش سبد سهام عدالت حدود ۴۰۰ هزار تومان نسبت به روز قبل رشد داشت و به ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید. توقف افت ارزش سهام عدالت در حالی است که ارزش سهام عدالت در چند هفته اخیر ریزش زیادی داشته است.

سهام عدالت به کف قیمتی ۹ میلیون تومان هم رسید اما امروز بعد از روند نزولی چند هفته، قبل ارزش سهام عدالت رشد خوبی داشت و به مرز ۱۰ میلیون تومان رسید.

 

 

در جریان معاملات امروز بازار سهام روند نمادهای تاثیرگذار بر سبد سهام عدالت صعودی بود و به همین دلیل سبد سهام عدالت بعد افت حدود ۵ میلیون تومانی در چند هفته اخیر دوباره رشد خود را شروع کرد.

با این همه ارزش سهام عدالت باید حدود ۱۱ میلیون تومان رشد کند تا به سقف قبلی خود برسد اما کارشناسان عقیده دارند رشد ارزش سهام عدالت در کوتاه‌مدت محقق نمی‌شود.

منبع:تجارت نیوز

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: