کد خبر: ١٧٥٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/27-١١:٣٣

مسئول گروه جهادی گام دوم شهرستان آبادان از توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان آبادان خبر داد .

 

به گزارش آبادان خبر،غلامرضا درویش نژاد مسئول گروه جهادی گام دوم شهرستان آبادان گفت: با توجه به اینکه این روزها با توجه به شرایط کرونایی، آسیب ها و شرایط ایجاد شده برای افراد جامعه، متاسفانه خانواده های بسیاری با مشکلات مالی و معیشتی مواجه شده اند و کمک به افراد آسیب دیده و مستضعفین یک رسالت دینی و انسانی ماست که هر کس به نوبه خود باید در این امر سهیم باشد.

او با اشاره به اینکه گروه های جهادی شهرستان در زمینه معیشتی خانوارهایی را تحت پوشش دارد افزود: جمع آوری کمک های خیرین و تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای این خانواده ها از مهم ترین فعالیت های این گروه جهادی از شروع بحران کرونا است.

مسئول گروه جهادی گام دوم شهرستان آبادان با بیان اینکه علاوه بر کمک های معیشتی به خانواده های نیازمند، فعالیت های دیگری نیز توسط گروه های جهادی انجام می شود تصریح کرد: تهیه نوشت افزارهای تحصیلی، بهداشتی، اردوهای سازندگی و ... از فعالیت های است که در زمان های مختلف انجام می شود.

درویش نژاد از توزیع بیش از یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شناسایی شده سطح شهرستان آبادان خبر داد و اضافه کرد: این کمک های مومنانه در قالب مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان خوزستان و گروه های جهادی فعال منطقه صورت گرفت.

او یاد آور شد: گروه های جهادی انصارالمهدی (عج)، شهدای بهمنشیر، شهدای ابوشانک، شهید سرخیلی، شهید باقرزاده، گام دوم و گروه های فعال دیگر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد احسان و دفتر امام جمعه شهرستان آبادان این بسته های معیشتی را تهیه و در سطح شهرستان توزیع کردند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: