کد خبر: ١٦٩٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/13-٠٢:٥٨

شهرداری آبادان از شهروندان خواست در زمان وقوع بارش باران نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

به گزارش آبادان نیوز،  در اطلاعیه شهرداری آبادان آمده است، پیرو هشدار سازمان هواشناسی در خصوص تغییرات لحظه‌ای زمان دقیق نزولات جوی و پیش بینی ادامه و تشدید بارز فعالیت سامانه بارشی در آبادان از ساعات بامدادی فردا پنج شنبه ۱۳ آذر و احتمال وقوع باران، تگرگ، رعد و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی گسترده معابر، از کلیه همشهریان می‌خواهیم جهت حفظ سلامتی خود و خانواده، موارد ایمنی ذیل را حتما رعایت کنند.
چنانچه مطابق پیش بینی‌ها طی امشب تا اواسط وقت فردا، حجم بالایی از بارش رخ دهد، وقوع آبگرفتگی در برخی نقاط حتمی است، اما بدون تردید با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و انجام چند ساعت کار و تلاش نیرو‌های خدماتی شهرداری، وضعیت معابر به حالت عادی بر می‌گردد و جای نگرانی وجود ندارد.
برای حفظ سلامتی خود و خانواده و کاهش بار ترافیکی معابر از سفر‌های غیرضروری و تردد‌های خیابانی شدیدا خودداری شود به ویژه در صورت امکان کار‌های غیرضروری در ساعات صبحگاهی فردا پنج شنبه را به تاخیر انداخته تا همکاران ما در شهرداری آبادان با سرعت عمل مناسب تر، شرایط معابر را به حالت عادی برگردانند.
افرادی که پارکینگ ساختمان آن‌ها زیرزمینی است تمهیدات لازم را در خصوص پارک خودرو در محل مناسب به کار گیرند.
️از پارک خودرو‌ها در سواحل اروند و بهمنشیر و نشستن در کنار رودخانه جدا خودداری شود.
️منازلی که در مناطق آبگیر هستند نسبت به ایمن سازی ورودی منزل خود اقدام نمایند.
️ از تردد وتوقف درمجاورت منابع آبی و مناطق با احتمال وقوع حوادث احتمالی مانند سقوط اجسام و درختان نیز خودداری شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: کلیه بخش‌های خدماتی شهرداری آبادان با هدف مدیریت روز‌های بارانی و خدمات رسانی به شهروندان در حالت آماده باش قرار دارند و این اطمینان را می‌دهیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توان جمعی ارگان‌ها و ادارات مختلف آبادان تحت مدیریت ستاد مدیریت بحران شهرستان کاری کنیم تا شهروندان زحمات حداقلی و کمتری را متحمل شوند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما 

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: