کد خبر: ١٦٧٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/01-٠٧:١٣

محدودیت‌های کرونایی در خرمشهر اعلام شد.

 

به گزارش آبادان خبر، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در جلسه ستاد کرونا این شهرستان گفت: با توجه به اینکه خرمشهر به عنوان شهر نارنجی شناخته شده است، به لحاظ اداری، کلیه ادارات و دستگاه‌ها (به استثنا سازمان‌ها و ارگان‌های خدمات رسان یا امدادی) ملزم به کاهش نیروهای خود به ۵۰ درصد هستند.

محمد حیدری با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ افزود: در این مدت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و سایر آموزشگاه ها، استخر‌های سرپوشیده، زبانسراها، کتابخانه ها، خانه‌های کودک، مهدکودک‌ها، سینما‌ها، مساجد، مصلی ها، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، باغ موزه ها، تالار‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه ها، شهربازی‌ها و مدارس شبانه روزی تعطیل خواهند بود.
او ادامه گفت: بصورت کلی برگزاری هرگونه برنامه اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و برگزاری آزمون‌های حضوری ممنوع است.
فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: آموزش و پرورش و مدارس نیز از پیش آموزش‌ها غیرحضوری اعلام شده بود و با توجه به شرایط جدید، معلمان دیگر مکلف به حضور در مدارس نیستند و در نتیجه مدارس هم تابع این قواعد خواهند بود.
حیدری تصریح کرد: محدودیت‌های تردد‌ها نیز، شامل طرحی می‌شود که در آن خودرو‌های بومی با پلاک‌های بومی نمیتوانند از شهر خارج بشوند و متقابلاً خودرو‌های پلاک غیربومی نیز نمی‌توانند وارد خرمشهر بشوند و در صورت تخطی از این امر جرائم ۵۰۰ هزار تومانی تا ۱ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.
او گفت: محدودیت تردد‌ها به صورت جدی از خارج شهر به درون و از درون به بیرون از ساعات اولیه فردا اعمال خواهد شد.
فرماندار ویژه خرمشهر افزود: بیمارانی که نیاز به خروج از شهرستان دارند با نامه اعزام با قید فوریت پزشک و تشخیص ستاد کرونا می‌توانند از شهر خارج بشود.
او گفت: فرمانداری شهرستان هیچگونه کارت تردد و مجوزی برای هیچ فردی صادر نمی‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: