کد خبر: ٢٧٨٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/30-٢١:٤٣

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از شهرک صنعتی آبادان و بعضی واحد های آن بازدید کرد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور در ادامه سفر یک روزه خود به منطقه آزاد اروند، دیروز (یکشنبه) از شهرک صنعتی آبادان بازدید کرد.

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد، در بازدید از سایت صنعتی آبادان، از شرکت میراب لوله تولید کننده انواع لوله پلی اتیلن بازدید کرد و روند تولید این کارخانه را مورد ارزیابی قرار داد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

دهکده در حال ساخت فناوری نکو اروند، یکی دیگر از پروژه‌های اقتصادی با سرمایه‌گذاری خصوصی این شهرک صنعتی بود که در خلال این بازدید، مشمول بررسی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کشور شد.

این کارخانه تولید محصولات مختلف بویژه محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی فعالیت خواهد داشت و در حال حاضر، بالغ بر ۸۰% عملیات احداث این کارخانه به پایان رسیده است.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

عبدالملکی در گفتگو با متولیان این واحد صنعتی، مشکلات موجود بر سر راه اندازی و موانع تولید را دریافت و در راستای راه‌اندازی و ورود به مدار تولید این واحد تولیدی صنعتی، قول مساعدت از سوی این شورا را داد./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: