کد خبر: ٢٢٩٣٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/09/03-١٠:٤٩

محمد از تلاش ها برای حمایت از تیم صنعت نفت آبادان به منظور رسیدن به جایگاه اصلی خود خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی به همراه رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در محل اسکان تیم صنعت نفت در هتل استقلال تهران گفت: منطقه آزاد تمام تلاش خود را برای حمایت از این تیم در رسیدن به جایگاه اصلی اش به کار می برد هرچند که مسئولیت اصلی تیم با منطقه آزاد نیست و ما به عنوان یک حامی این کار را به انجام می رسانیم.

او با بیان اینکه تیم صنعت نفت آبادان تیمی ریشه دار و از سرمایه های ورزشی کشور به شمار می رود و بایستی بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد افزود: تلاش ها به این سو می رود تا با وجود مصوبه مجلس درخصوص ممنوعیت حمایت از تیم های نفتی، مشکل از طریق راههای قانونی حل و فصل شود.

محمد ادامه داد: با وجود برخی مشکلات ناشی از عدم تعیین تکلیف مسئولان دارای امضای مجاز در سازمان منطقه آزاد اروند،نخست کمک مالی مان به میزان ۱۰ میلیارد تومان را دو هفته پیش انجام دادیم و حمایت های بعدی را نیز از این تیم خواهیم داشت.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با اشاره به بهبود وضعیت تیم در جدول لیگ برتر، یادآور شد: با کمک هایی که به تیم صنعت نفت خواهد شد و انگیزه ی بالای بازیکنان، برزیل ایران وضعیت خوبی پیدا می کند.

او از بحث و تبادل نظر با تیم فنی و اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت برای یافتن راهکاری برای مشکلات مالی تیم خبر داد.

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،خبرابادان،اخبارابادان،خبر ابادان،اخبار ابادان،خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،صنعت نفت آبادان
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: