کد خبر: ٢٢٩٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/09/02-٠٧:٢٨

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: ۶ بازیکن تاثیرگذار صنعت‌نفت به دلیل مصدومیت در دیدار برابر پرسپولیس این تیم را همراهی نمی‌کنند.

 

به گزارش آبادان نیوز، بهنام سراج اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته جاری در یکی از دشوارترین دیدارهای خود میهمان پرسپولیس تهران هستیم ولی برای کسب امتیاز در این بازی انگیزه زیادی داریم.

وی افزود: محمد اهل‌شاخه و محمود مطلق‌زاده ۲ بازیکن صنعت‌نفت که چند هفته به دلیل مصدومیت برای تیم به میدان نرفتند به این دیدار حساس نیز نخواهند رسید.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: حسین ساکی، فرزاد جعفری و رضا جبیره سه بازیکن دیگر ما نیز مصدوم شدند و این بازی را از دست دادند تا کار برای تیم صنعت نفت آبادان سخت شود.

سراج اظهار داشت: حسن بیت‌سعید مهاجم باتجربه تیم نیز از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و همانند بازی قبلی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

وی افزود: البته بازیکنان جانشینی داریم که بتوانند جای خالی بازیکنان غایب را پر کنند و با نظر کادر فنی در ترکیب تیم برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: کسب امتیاز در این دیدار برای ما بسیار مهم است هر چند با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دیدار خواهیم کرد ولی نفت آبادان حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

سراج گفت: تمرین این هفته تیم با شادی و نشاط خاصی برگزار شد و کل مجموعه تیم برای کسب امتیاز برابر قرمزپوشان پایتخت هم قسم شده‌اند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با چهار امتیاز از پنج مسابقه خود رده ۱۲ جدول لیگ برتر جام خلیج فارس است.

این تیم چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس تهران است.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،لیگ برتر فوتبال

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: