کد خبر: ٢١٧٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/03-١١:٢١

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز همراه با دستگیری ۱۶ سارق و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: مأموران انتظامی و تخصصی این فرماندهی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان طرح پاکسازی نقاط آلوده را در سطح شهرستان در جهت مقابله با سارقان و هنجارشکنان در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این طرح که به مدت چهار روز به طول انجامید؛ تعداد ۱۲ سارق و ۴ دارنده سلاح و مهمات غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیات‌های مختلف دستگیر، و در بازرسی از مخفیگاه متهمان: ۲ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه سواری، ۳ دستگاه گوشی موبایل، ۲ دستگاه ضبط خودرو، ۵ دستگاه پمپ آب منازل، یک دستگاه سیلندر گاز، یک تخته فرش ۱۲ متری، ۱۲۸ متر کابل برق صنعتی همراه با قیچی برش سیم، یک دستگاه باطری خودرو، ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر، تعداد ۳ قبضه سلاح و مهمات غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی با پلیس به ۲۲ فقره سرقت، شامل (۴ فقره کابل برق هوایی، ۸ فقره داخل خودرو، و ۱۲ فقره منزل) و همچنین نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز معترف شدند گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل وبه همراه ۵ نفر از مالباختگان به دادسرا معرفی گردیدند.

آبادان خبر،آبادان نیوز،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،سارق،سلاح غیرمجاز
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: