کد خبر: ٢٥٦٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/31-١٨:٠٣

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

 

آبادان نیوز : روح‌ اله محمدی در خصوص امکان عدم میزبانی ورزشگاه تختی آبادان در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: پس از حادثه متروپل و در راستای شناسایی ساختمان ها و اماکن دارای ایرادات ایمنی، اداره مهندسی و ایمنی پالایشگاه نفت آبادان کلیه ساختمان‌های مربوط به این پالایشگاه را بررسی کرد. از آنجا که مالک ورزشگاه تختی، پالایشگاه آبادان است این سازه هم مورد بررسی قرار گرفت که ایراداتی بر بخشی از این ورزشگاه گرفته شده و در حال حاضر کارشناسان و همکارانمان در این پالایشگاه در حال بررسی میزان خطر و تمهیدات لازم برای برطرف کردن مشکلات مربوطه هستند. لیکن اگر این تمهیدات به زمان شروع لیگ نرسد احتمال دارد تا حل مشکلات ایمنی، ما ورزشگاه جایگزین معرفی کنیم. 

وی افزود: برای ورزشگاه میزبان و جایگزین بازی های خانگی صنعت نفت ، قاعدتا 3 گزینه داریم. اهواز، مسجد سلیمان یا خرمشهر. با توجه به وضعیت چمن و امکانات ورزشگاه خرمشهر احتمال اینکه به سراغ این ورزشگاه  کمتر از سایر گزینه هاست. چرا که با توجه به عدم نگهداری مناسب ورزشگاه مذکور طی یکی دو سال گذشته حداقل حدود 10 میلیارد بودجه برای بازسازی و بهسازی آن مورد نیاز است.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت:‌چمن آن هم وضعیت خوبی نداشت. حتی اگر بخواهیم عمل کشت چمن را انجام بدهیم بیشتر از یک ماه طول می‌کشد. البته یک احتمالی هم وجود دارد که ورزشگاه تختی بدون حضور هواداران یا با ظرفیت کمتر، میزبان بازی‌های صنعت نفت آبادان باشد که البته همه این مسائل به اعلام نهایی نتایج بررسی های کارشناسان مربوطه در چند روز آینده بر میگردد سپس باید این موارد را بررسی و جمع بندی کنیم.

محمدی در خصوص تعویق جلسه مشترک مدیران صنعت نفت با علیرضا منصوریان گفت: بله این جلسه به تعویق افتاده است. ما فعلاً دنبال گزینه دیگری برای هدایت تیم نیستم.

منبع : ایلنا

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: