کد خبر: ٢٣٦٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/10/23-١١:٠٠

عصر روز گذشته نشست شورای اشتغال شهرستان آبادان با حضور احسان عباسپور سرپرست فرمانداری ویژه آبادان، مولوی نماینده ی مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اسدی مدیر کل سرمایه گذاری، اشتغال فراگیر و روستایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و تنی چند از مسئولان مربوطه با دستور کار ارائه تسهیلات سرمایه گذاری اشتغال زای روستایی در سالن اجتماعات غدیر فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، احسان عباسپور روز سه شنبه در این نشست ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه گفت: تشکر می کنم از برادر عزیز دکتر مولوی که پیگیر مسئله بودند تا بالاخره این مهم محقق شود و این نشست برگزار شود.

وی بیان کرد:همه می دانیم کلید واژه اشتغال در راستای توسعه ی شهری شاید مهمترین مبحثی باشد که امروزه می تواند به صورت جدی پیگیری شود.

فرماندار ویژه آبادان خطاب به مهندس اسدی گفت:خب می دانیم که شما در تسهیلات سرمایه گذاری اشتغال در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی صاحب کرسی هستید. وقتی نگاه می کنیم که یک مکتب جهادی در این فرایند ساری و جاری هست واقعا خوشحال می شویم. کار تیمی و میدانی یعنی همین. نمی شود که ادعای مکتب حاج قاسم را داشته باشیم و بعد بنشینیم پشت میز و کاری انجام ندهیم.

وی گفت:وقتی ریاست محترم جمهوری در ابتدای دوره ریاست خود، دو مرتبه به استان خوزستان سفر می کند و بر خود وظیفه می داند که به خوزستان رسیدگی کنند، تمام وزرا و مدیران و روسا نیز همین وظیفه را دارند.توسعه خوزستان و آبادان و خرمشهر با حضور میدانی به نتیجه می رسد.

عباسپور تصریح کرد:انتظار ما این است که این همه عقب ماندگی آبادان با تلاش و کوشش و همچنین حدت و شدت بیشتری در این دولت پیگیری شود.
رئیس کار گروه اشتغال آبادان گفت:برخی از مردم اینجا در بدترین شرایط ممکن زندگی می کنند.چند سهمیه سرمایه گذاری اشتغال دردی را دوا نخواهد کرد. مردم توان ندارند که سختی های مضاعف تری را تحمل کنند. ما برای آبادان فریاد خواهیم زد. مردم حق اولیه خودشان را می خواهند.

وی با قدردانی از مصوبات جلسه امروز گفت:وقتی نماینده محترم مجلس در این نشست می گوید که حق آبادان را بیشتر بدهید همه ی ما باید آن را فریاد بزنیم.

استاد دانشگاه‌های آبادان در ادامه تاکید کرد:آبادان نسبت به خیلی از شهر های ایران، چندین برابر آسیب دیده است. نمی شود که فلان مبلغی که آنجا هزینه می شود، برای ما نیز همان قدر هزینه شود، اینگونه قبول نخواهیم کرد. شک نکنید به عنوان سرباز مردم و به کمک نمایندگان محترم و تمام مدیران حق آبادان را خواهیم گرفت. اما نیاز به همدلی و همراهی دارد، باید منیت ها را کنار بگذاریم. اگر با هم یک دست باشیم موفق خواهیم شد و گرنه آبادان با همین شرایط پیش می رود.آبادان امروز نیازمند یک دلیست.

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: