کد خبر: ٢١٨٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/05-١١:٤٩

شبکه نتفلیکس اولین تیزر فیلم «ارتش دزدان/ Army of Thieves» را که درواقع قسمت پیش درآمد فیلم «ارتش مردگان/ Army of the Dead» به کارگردانی زک اسنایدر است، منتشر کرد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ اولین تیزر فیلم «ارتش دزدان» به کارگردانی ماتیاس شوایگهوفر منتشر شد. «ارتش دزدان» براساس داستان مشترکی از شی هتن و زک اسنایدر ساخته شده است و خود اسنایدر و همسرش تهیه‌کننده فیلم بوده‌اند. در اولین تریلر فیلم لودویگ دیتر (با بازی ماتیاس شوایگهوفر)، ناتالی امانوئل (گووندولین)، رولف (گوزخان)، کورینا (روبی او. فی) و دلاکروا (جاناتان کوهن) حضور دارند.

فیلم «ارتش مردگان» نیز که امسال از طریق شبکه نتفلیکس منتشر شد، به موفقیت عظیمی در این شبکه دست پیدا کرد و قرار است به زودی یک فیلم و یک سریال انیمه‌ای مرتبط با آن ساخته شود.

نخستین تیزر رسمی فیلم «ارتش دزدان» منتشر شد

«ارتش دزدان» داستان لودویگ دیتر را پیش از اتفاقات فیلم «ارتش مردگان» به کارگردانی زک اسنایدر روایت می‌کند که کارمند بانک یک شهر کوچک است. زمانی‌که یک زن مرموز گروهی از جنایتکاران تحت تعقیب اینترپل را استخدام می‌کند، دیتر در مهم‌ترین ماجراجویی تمام زندگی‌اش به این گروه می‌پیوندد. این زن مرموز در تلاش است تا از گاوصندوق‌هایی که در سراسر اروپا غیر قابل نفوذ هستند و دزدی از آن‌ها غیر ممکن است، دزدی کند.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این فیلم مشخص نشده است و احتمالا اواخر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان خبر،آبادان نیوز،فرهنگی،ارتش دزدان

منبع : میزان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: