کد خبر: ٢١٨٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/04-١٠:٤٢

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به کمبود شدید مرغ در بازار خوزستان، گفت: مرغ زنده در بازار به شدت کم است و در یک ماه آینده با توجه به شرایط جوجه‌ریزی، این مساله تشدید خواهد شد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ بهرام جباری در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در خوزستان، اظهار کرد: در بازار خوزستان به شدت با کمبود مرغ مواجه هستیم و مرغ زنده‌ای که در استان است نیز کشتار نمی‌شود و به خارج از استان می‌رود.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار خوزستان تقریبا حدود ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان است و حتی علی رغم این قیمت بالا، مرغ در بازار یافت نمی‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مرغ زنده در بازار به شدت کم است و در یک ماه آینده با توجه به شرایط جوجه‌ریزی، این مساله تشدید خواهد شد و با کمبود جدی مواجه می‌شویم.

جباری عنوان کرد: با توجه به سهمیه‌های در نظر گرفته شده برای استان، مرغ منجمد تا حدودی در بازار توزیع می‌شود اما انتظار داریم که میزان سهمیه مرغ منجمد اختصاص یافته به خوزستان افزایش یابد.

وی در پایان گفت: بحث تامین نیاز مرغ بازار استان بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است و امیدواریم با تلاش‌هایی که از سوی این بخش و نظارت سازمان صمت انجام می‌شود، شاهد وضعیت بهتری در بازار مرغ استان باشیم.

آبادان خبر،آبادان نیوز،بازار،مرغ،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان
منبع : ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: