کد خبر: ١٧٣٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/13-١٤:٢٩

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان از حضور این دانشکده در جمع ۵ دانشگاه برتر در سال ۲۰۲۰ در حوزه یوسرن خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر سارا مبارک گفت: همزمان با برگزاری مراسم پنجمین سالگرد تاسیس شبکه یوسرن در تهران، که به دلیل همه‌گیری کرونا و شرایط موجود در کشور به صورت مجازی صورت گرفت، برترین دفاتر یوسرن کشور در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شدند.

دکتر مبارک گفت: در پایان هر سال میلادی برترین دفاتر یوسرن، براساس فعالیت‌های یک‌ساله از سوی این شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی، انتخاب و معرفی می شوند که دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، پس از دانشگاه‌های شهید بهشتی(ره) و یزد در رتبه اول مشترک و دانشگاه هرمزگان در رتبه دوم، در جایگاه سوم این رتبه بندی قرار گرفته است.

وی افزود: در سالی که گذشت، دانشکده علوم پزشکی آبادان با توجه به توانمندی‌های خود توانست در میان نام‌های بزرگی چون دانشگاه تهران خود را به عنوان یکی از میزبانان یوسرن در کنگره بین‌المللی ۲۰۲۰ معرفی کند و با برگزاری یک روز از این کنگره در تاریخ ۹ نوامبر، در میان ۵ دانشگاه برگزارکننده قرار گرفته و در کنار برگزاری کارگاه‌ها و وبینارها، افتتاحیه و اختتامیه آن را نیز برگزار کرد.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: