کد خبر: ٢٧٣٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/16-١١:١٧

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز : در هفته هشتم لیگ برتر ، دو تیم صنعت نفت آبادان و ملوان انزلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم شمالی به پایان رسید.

قضاوت این دیدار را «سعاد وفاپیشه» به همراهی علی اکبر نوری و علیرضا طاهرخانی برعهده داشت.

شاگردان مازیار زارع که در قعر جدول قرار داشتند، در حالی پا به این بازی گذاشته بودند که در هفته هفتم برابر آلومینیوم اراک تن به شکست یک بر صفر داده بودند. در سوی مقابل شاگردان فیروز کریمی که یک رده بالاتر از ملوان، در رتبه پانزدهم جدول جای داشتند، در هفته هفتم برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند. 

نیمه نخست بازی با تک‌گل سجاد بازگیر در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی به سود ملوان به پایان رسید. در نیمه دوم نفت که همچون ملوان نیاز مبرمی به گل و کسب امتیاز از این دیدار داشت، تمام تلاش خود را به‌کار گرفت اما در دقیقه ۶۰ مهدی مومنی گل دوم ملوان را وارد دروازه میهمان کرد. 

با این حال، طالب ریکانی در دقیقه ۷۸ برای صنعت نفت گلزنی و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما بازی در پایان با همین نتیجه به پایان رسید. یا این نتیجه ملوان و صنعت نفت هم‌امتیاز شدند و ملوان به دلیل تفاضل گل جای صنعت نفت را در رده پانزدهم گرفت.

ترکیب صنعت نفت 

احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهی دست، امید خالدی، حسین ساکی، سینا مریدی، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، فاخر تهامی، طالب ریکانی، عماد میرجوان

ترکیب ملوان 

ایمان صادقی، مصطفی نائیج پور، علی خشکفا، میلاد جهانی، مجید عبدی، محمود مطلق زاده، آرمین انبساطی، میلاد شعبانلو، سجاد بازگیر، مهران احمدی، مهدی مومنی

 

مصاحبه فیروز کریمی بعد از بازی

فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر ملوان در هفته هشتم اظهار کرد: بازی حساسی بود اما جذاب نبود. دو تیم برای از دست ندادن امتیاز استرس داشتند و ملوان بهتر از تیم ما بازی کرد.

وی ادامه داد: ملوان توپ و میدان را به ما داد و به گل رسید. در نیمه دوم ملوان احساسی شد و عقب نشست و طبیعتا تیم ما بهتر بازی کرد. گل تساوی را به ثمر رساندیم اما مردود شد و هنوز نمی‌دانم تصمیم داور درست بوده یا خیر. بیشتر از این که ما حساسیت بازی را حس کنیم، داوران بازی را حساس کردند. صحنه پنالتی آن‌ها را ندیدم اما دروازه‌بان ما گفته است که دستش به پای بازیکن ملوان نخورده است. البته نمی توان خیلی توجه کرد زیرا آن‌ها جوان هستند و اگر حس کنند مقصر هستند، حس بدی می‌گیرند.

کریمی اضافه کرد: در ۳۵ دقیقه پایانی بازی جذابی را شاهد بودیم و بارش باران هم کمی نمایش تیم‌ها را تحت تاثیر قرار داد اما در کل دو تیم خوب بازی کردند.

مازیار زارع، سرمربی ملوان با وجود پیروزی در این دیدار در نشست خبری حاضر نشد و اعلام کرد که حال صحبت کردن ندارد.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: