کد خبر: ٢٨٨٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/08-١١:٣٣

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ همایش کاروان‌های راهیان نور صبح امروز (دوشنبه 8 اسفندماه) با حضور سردار سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، جمعی از فرماندهان سپاه‌های استانی و استانداران کشور در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان برگزار شد.

با‌توجه به اینکه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر یکی از میزبانان اصلی کاروان‌های راهیان نور هستند این نشست در آبادان برگزار شد و در آن ظرفیت‌ها، نیازها و اقدامات انجام‌شده در ارتباط با کاروان‌های راهیان نور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دراین مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: از سال گذشته کاروان‌های راهیان نور را مجدداً فعال کردیم و در سال جاری و تاکنون 300 هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این عدد به 400 هزار نفر برسد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه "ما در  استان‌ها ستاد‌های هماهنگی راهیان نور را با همکاری فرماندهان مجاهد استانی و همکاران آنها و دیگر متولیان امر برگزار کردیم"، اضافه کرد: هدف از نشست این است که تدابیر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند و زیرساخت‌های گسترده‌ای که تا کنون در سطح استان‌هایی که در مسیر راهیان نور است سنجیده و تقویت شود، اگرچه برای توسعه نرم‌افزار مؤثر و قوی انقلاب اسلامی باید در این زیرساخت‌ها اقدامات مؤثر دیگری نیز انجام شود.

او گفت: نسل جوان ما نیاز به پشتیبانی‌های فکری و نرم‌افزاری دارد که یکی از آنها تحت عنوان راهیان نور در اختیار ماست و باید تلاش کنیم با مجاهدت‌هایی که در استان‌ها اتفاق می‌افتد تدابیر رهبری را در قالب برنامه تنظیم کنیم و در اجرایی کردن آن نیز تلاش و کوشش مضاعف انجام شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور عنوان کرد: تجربه موفقی هم در اعزام کاروان‌های مردمی و خانوادگی راهیان نور در دست اجراست تا بتوانیم این برنامه‌ها را پیش ببریم. استان‌هایی که در این مسئله مؤثر هستند ظرفیت‌های خوبی دارند و زمینه‌های مناسبی نیز برای گسترش این زیرساخت‌ها وجود دارد و امیدواریم با تدابیری که سردار سلامی و همکارانشان داشتند و حمایت کردند تصمیمات خوبی گرفته شود./ آبادان خبر

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

‌آغاز همایش کاروان‌های راهیان با حضور فرمانده کل سپاه/ ‌کاروان‌های راهیان نور ‌خانوادگی اجرایی شد

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: