کد خبر: ١٢٤٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/09/06-١٩:٠٥

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در جمع مدیران مهدهای کودک گفت: اهمیت آموزش و توسعه نیروی انسانی، لزوم توجه ویژه به این مقطع آموزشی را برای ما دو چندان می کند.

 

آبادان نیوز : معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در جمع مدیران مهدهای کودک گفت: اهمیت آموزش و توسعه نیروی انسانی، لزوم توجه ویژه به این مقطع آموزشی را برای ما دو چندان می کند.

 به گزارش آبادان خبر ، پیش از ظهر امروز جلسه برنامه ریزی جهت توسعه و ارتقاء سطح آموزشی مهدهای کودک و پیش دبستانی منطقه با حضور معاون فرهنگی، مدیرآموزش این سازمان، روسای بهزیستی آبادان و خرمشهر و مدیران مهدهای کودک در محل سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

قدرت اله طمیمیان ضمن بیان این نکته که اهمیت آموزش و توسعه نیروی انسانی لزوم توجه ویژه به مهدهای کودک و پیش دبستانی را برای ما دو چندان می کند، افزود: مهدهای کودک دروازه ورود به مهارت آموزی و آموزش هستند که در جلسه امروز اصل موضوع بر شناسایی مشکلات این واحدها و در نظر گرفتن تقدم و تأخر در راستای پیدا کردن راه کارهای قابل اجرا جهت حل آنها است.

طمیمیان، سازمان منطقه آزاد اروند، بهزیستی و مهدهای کودک را سه ضلع اصلی حل مشکلات دانست و تصریح کرد: هر کدام از ما در این مسیر نقشی بر عهده داریم که مهدهای کودک مجری، ادارات بهزیستی متولی و سازمان منطقه آزاد اروند نقش حمایت گری را ایفا می کند.

مدیرآموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند نیز نگاه ویژه مدیرعامل به امر آموزش و سلامت را از اولویت های این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: آموزش بعنوان یک اولویت ممتاز نسبت به دیگر مسئولیت ها بوده که در قالب یک اصل راهبردی در دستور کار ما قرار دارد.

علی الیاسی با تأکید بر مطالعه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط مربیان و مدیران مهدهای کودک، گفت: مسئولین مهدهای کودک با به کارگیری مفاد این سند در سیاست گذاری هایشان تلاش کنند که در این مسیر گام بردارند.

وی همچنین توسعه منابع انسانی را با ورود آموزش به مهدهای کودک عنوان کرد و اذعان داشت: ارتقاء سطح آموزش در مهدهای کودک زمینه ای برای تربیت نسل جوان آینده است.

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه  آزاداروند 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: