کد خبر: ٥٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/09/20-١٢:٢٠

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادن از ثبت برگزاری 13 نخستین جشنواره، همایش و مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی در شهرستان خبر داد

 

به گزارش آبادان نیوز:رئیس اداره ورزش و جوانان آبادن از ثبت برگزاری 13 نخستین جشنواره، همایش و مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی در شهرستان خبر داد پیمان ادیبی در حاشیه آئین افتتاح خانه بسکتبال،  در این شهرستان از ثبت برگزاری 13 نخستین جشنواره، همایش و مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی در آبادان خبر داد و اظهار کرد: این رقم از سال گذشته تاکنون با برپایی جشنوارها، مسابقات و همایش‌هایی همچون نخستین همایش تجلیل از قهرمانان ملی، جهانی، نخستین دوره مسابقات اسنوکر زیر 15 سال کشور و نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان و غیره حاصل شده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این رقم تا پایان سال جاری به 16 می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان ابراز امیدواری کرد تا راه‌اندازی خانه بسکتبال آبادان ضمن شکوفایی این رشته ورزشی، انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر سایر هیئت‌های ورزشی شهر باشد.

ادیبی تصریح کرد: پیگیری‌های مجدانه رئیس هیئت بسکتبال، همراهی و حمایت ورزشکاران، خانواده‌های آنان و مربیان این رشته که جمعیتی بالغ بر 400 نفر را شامل می‌شود، ضرورت فراهم‌سازی امکانات مورد نیاز ورزشکاران این رشته را دو چندان کرد.

وی اضافه کرد: افتتاح خانه بسکتبال آبادان به عنوان نخستین خانه بسکتبال خوزستان را به فال نیک می‌گیرم و امیدواریم که این رشته ورزشی نونهالان، نوجوانان و جوانان مستعد و خوبی را تحویل تیم ملی دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان یادآور شد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با رئیس هیئت بسکتبال آبادان این محل در برخی ساعات در اختیار هیئت والیبال قرار می‌گیرد.

ادیبی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش ورزشکاران، مربیان و همراهی و حمایت خانواده‌ها بتوانیم ورزش آبادان را به جایگاه واقعی و در خور شان مردم و شهر برسانیم.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: