کد خبر: ٥١٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/07-١١:١٢

همزمان با هفته ی دولت صبح امروز شش پروژه در حوزه برق و پتروشیمی در شهرستان آبادان افتتاح شد.

 

 

 

 

همزمان با هفته ی دولت صبح امروز شش پروژه در حوزه برق و پتروشیمی در شهرستان آبادان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: خرسندیم که با تمامی  مشکلاتی که در کشور وجود دارد، کارگزاران نظام رسالت سنگین دولت را  با هدف ارائه خدمات براساس تدبیر و امید آفرینی برای مردم در جای جای ایران اسلامی به انجام می رسانند.
 شهبازی در جریان افتتاح سه طرح در پتروشیمی درآبادان با اشاره به فعالیت یک هزار و 400 نفر در این شرکت که اغلب نیز آبادانی هستند، افزود: با توجه به شرایط خاص این شرکت و آنچه بر کشور در زمینه های مختلف حاکم بود اما کادر مدیریتی، مدیران، سرپرستان و کارگران پتروشیمی آبادان در بخشهای مختلف که این شرکت را بخشی از زندگی و سرمایه خود می دانند، پای کارآمدند و اقدامات ارزشمندی را به انجام رساندند که جای تقدیر دارد.
وی  با اشاره به بارمسئولیت سنگینی که بر عهده رئیس جمهور قرار دارد، اظهار کرد: تک تک مسئولان دولتی در سراسر کشور مهمترین وظایف و ماموریت خود را که تامین امنیت، رفاه اجتماعی، درآمد و معیشت مردم است را به خوبی به انجام رسانده و می رسانند. 
وی تصریح کرد: زندگی، کار و حرکت در شهرستان آبادان جریان  دارد، به رغم محدویتهای مالی فراوان اما طرحها و پروژه های زیادی در شهرستان داشتیم که به انجام رسید و آماده بهره برداری شدند، از میان آنها 26 طرح را با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان برای افتتاح در هفته دولت انتخاب کردیم که در هفته دولت یکی پس از دیگری افتتاح می شوند.
فرماندار ویژه آبادان با اشاره به بهره برداری از سه پروژه در پتروشیمی آبادان با اعتباری بالغ بر 22.5 میلیارد تومان گفت: در بحث توسعه ای این شرکت اگر چه موضوع توجه به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به عنوان راهبرد اصلی ما به شمار می رود اما بایستی درون زا و برون نگر باشیم و لذا نمی توانیم خود را از فن آوریهایی که در دنیا وجود دارد بی بهره کنیم.
شهبازی افزود: در این عرصه استفاده از فن آوریهای روز دنیا همراه با بومی سازی آن و استمرار کار توسط کارشناسان داخلی در جهت تولید محصولات به روز و متناسب با ذائقه مشتری برای عرضه در بازار بایستی صورت گیرد.
لازم به ذکر است در حوزه برق رسانی نیز سه پروژه  ی توسعه و اصلاح و ساماندهی برق روستایی، فیدر خروجی ذوالفقاری و تامین برق منطقه ی مرکزی آبادان با اعتباری بالغ بر 13میلیارد تومان نیز  افتتاح گردید.

 

 

 

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،فرمانداری آبادان ، 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: