کد خبر: ٣٣١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/04-٠٨:٢٧

آبی که ازاستان برده می‌شود جزو سرمایه‌های خوزستان است نه آب مازاد.

 

 

آبادان نیوز :  ناصر نظرزاده عضو انجمن صنفی کشاورزان دزفول گفت: بحث انتقال آب یک پروسه غیر فنی و غیر کارشناسانه است و موجب از بین رفتن منابع کشاورزی در خوزستان می‌شود.

به گزارش آبادان نیوز :  ناصر نظرزاده  اظهار کرد: مردم خوزستان دوست ندارند، هموطنان‌شان در دیگر استان‌ها دچار مشکل کمبود آب باشند اما آبی که از استان برده می‌شود جزو سرمایه‌های خوزستان است نه آب مازاد.

وی افزود: انتقال آب خوزستان به هر یک از نقاط کشور ظلمی مضاعف به منابع ملی و استانی است زیرا خوزستان قطب تولید کشاورزی کشور است و بیش از نیمی از مردم آن به شغل دامداری و کشاورزی مشغول هستند.

عضو انجمن صنفی کشاورزان دزفول ناصر نظرزاده تصریح کرد: اگر آب در استان نباشد، امنیت شغلی کشاورزان به خطر خواهد افتاد که با انتقال غیر فنی و کمبودهای موجود در مساله آب، اکنون نیز شاهد مهاجرت بسیاری از کشاورزان از روستاها به شهرها هستیم.

وی گفت: اگر روند انتقال آب به صورت ناکارشناسانه ادامه پیدا کند، شاهد فاجعه‌ای از تهی شدن مزارع استان و ضرر فراوان به منابع ملی و استانی در حوزه کشاورزی خواهیم بود.

عضو انجمن صنفی کشاورزان دزفول ناصر نظرزاده خاطرنشان کرد: عمده تولیدات کشاورزی استان به مناطق شمالی و جنوبی استان اختصاص دارد و در صورت انتقال آب، درحق کشاورزان ظلم می شود وتمام استان از این مساله متضرر خواهد شد و باید همه مسئولین کشور و استان در اسرع وقت از انتقال غیر فنی آب به سایر استان‌ها جلوگیری کنند.

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر خوزستان ، انتقال آب 

 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: