کد خبر: ٣١٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/08/07-٠٩:٠٤

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی برابر گیتی پسند اصفهان گفت:در این بازی از بازیکنان جوان استفاده کردیم و آنها جواب اعتماد ما را به خوبی دادند.

 

آبادان نیوز : سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی برابر گیتی پسند اصفهان گفت:در این بازی از بازیکنان جوان استفاده کردیم و آنها جواب اعتماد ما را به خوبی دادند.

به گزارش آبادان نیوز :  کارلوس مانوئل در نشست خبری پس از بازی تیم های نفت آبادان و گیتی پسند اصفهان افزود: بازی بسیار سختی داشتیم، زیرا حریف بسیار با تجربه و محکم بود.
وی اظهار داشت: در این بازی بازیکنان جوانی بومی را در ترکیب اصلی قرار دادیم و این بازیکنان به خوبی جواب اعتماد را داده و نمره قبولی گرفتند.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: برای این بازی هشت بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم اما بازیکنان جایگزین به خوبی جای آنها را پر کردند.
مانوئل، عملکرد علی عساکره دروازه بان تیم را ستود و تصریح کرد:عساکره در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد و خوشحالم از اینکه اکنون دو دروازه بان همسطح در اختیار داریم.
وی افزود: این پیروزی برای ما مهم بود زیرا بازیکنانم از نظر روحی شرایط خوبی را بعد از این پیروزی خواهند داشت.
*****
واهیک طروسیان سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان نیز در این نشست خبری گفت:ما در روزی که مستحق پیروزی بودیم، به راحتی شکست را متحمل شدیم.
وی اظهار داشت: موقعیت های ما در این دیدار بهتر از میزبان نامدارمان بود اما درخشش دروازه بان حریف فرصت پیروزی را از ما گرفت.
سرمربی تیم گیتی پسند افزود: بازیکنان جوانی در اختیار داریم که هفته های بعدی حرف های زیادی برای گفتن دارند و من نیز به آینده این تیم امیدوارم.
طروسیان گفت:رقابت در لیگ دسته 1 بسیار سخت است و نمی توان گفت شانس کدام تیم برای صعود به لیگ برتر بیشتر است.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر چهارشنبه-امروز- در هفته دوازدهم لیگ دسته 1 کشور برابر میهمانش گیتی پسند اصفهان با دو گل به پیروزی رسید. 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: