کد خبر: ١٨٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/02/15-١٩:١١

در پی اعلام خبری از سوی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان مبنی بر تعطیلی دو ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان این خبر را کذب محض خواند.

 

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از فارس :مجید فرهانی‌پور با تکذیب خبر تعطیلی دو ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر که از سوی یکی از اعضای شورای شهر اعلام شده بود، اظهار کرد: هر چند که این عضو شورای شهر ناظر این سازمان نیز به شمار می‌رود اما بیان این گونه اخبار فاقد سندیت جز تشویش اذهان و افکار عمومی چیز دیگری در پی ندارد.

وی افزود: این سازمان دارای پنج ایستگاه فعال آتش نشانی است که هم اینک نیز در صورت نیاز آماده انجام عملیات امداد رسانی و ارائه خدمات به شهروندان فهیم آبادانی هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان تصریح کرد: تمام کارکنان این سازمان از تجهیزات ایمنی انفرادی کامل از جمله دستکش و لباس فرم ویژه آتش نشانان بهره‌مند هستند و در تمام عملیات‌های امدادی نیز از آنها استفاده می‌کنند.

فرهانی‌پور تصریح کرد: تجهیزات امداد و نجات موجود در سازمان آتش نشانی آبادان در سایر شهرهای همجوار وجود ندارد.

وی یادآور شد: با توجه به لزوم بازسازی سه دستگاه از خودروهای آتش نشانی این سازمان، این اقدام هم‌اینک در شهر اصفهان در حال انجام بوده و طبق پیگیری به عمل آمده کار بازسازی خودروها تا 70 درصد نیز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در ادامه از آمادگی واحد متبوعه خود برای بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین آن دسته از شهروندان آبادانی که تمایل دارند تا از صحت و سقم مسائل آگاه شوند، خبر داد.

فرهانی‌پور بار دیگر با تاکید بر فعال بودن تمام پنج ایستگاه آتش نشانی شهر آبادان گفت: انتظار می‌رود تا این افراد، سازمان آتش نشانی را که به طور فعال و به وسیله نیروهای زحمتکش و خدوم به ارائه خدمات می‌پردازند را به حاشیه نکشانند.

به گزارش آبادان نیوز ، چندی پیش مریم نصاری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان از تعطیلی دو ایستگاه آتش نشانی در این شهر به دلیل نبود تجهیزات و امکانات کافی  خبر داده بود.

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: