کد خبر: ١٥٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/11-١٧:١٦

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود یک سامانه بارشی از نیمه غربی کشور به این استان از امشب -سه شنبه- بارش پراکنده در بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود.

 

 

آبادان نیوز : واحد خبر آبادان - خوزستان :مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود یک سامانه بارشی از نیمه غربی کشور به این استان از امشب -سه شنبه- بارش پراکنده در بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود.به گزارش آبادان نیوز : واحد خبر آبادان - خوزستان کوروش بهادری سه شنبه دراظهار کرد:پیش بینی می شود، بارش ها تا اواخر وقت فردا چهارشنبه ادامه یابد و در برخی اوقات نیز بارش ها به صورت رگبار پیش بینی می شود.

وی از پایداری جو در پنجشنبه روز طبیعت در خوزستان خبر داد و اضافه کرد:در این روز شاهد وضعیت ابرناکی و وزش باد همراه با وقوع پدیده گرد و غبار در مناطق جنوبی خوزستان نظیر آبادان، بستان و شلمچه خواهیم بود.

بهادری به شهروندان توصیه کرد، با توجه به احتمال شدت بارش در شمال و شرق خوزستان نسبت به دیگر مناطق، شهروندانی که قصد سفر در این روز را دارند، موارد احتیاط لازم را به عمل بیاورند.

بهادری گفت:بر اساس پیش بینی ها، خلیج فارس تا پنجشنبه هفته جاری مواج است و ضرورت دارد مسافران احتیاط لازم در سفر به مناطق حاشیه خلیج فارس داشته باشند.

به گزارش آبادان نیوز :بهادری از کاهش دما در این روزها بین سه تا چهار درجه در خوزستان خبر داد و افزود:هوا در روز 13طبیعت خنک تر از روزهای پیش می شود. 

هواشناسی خوزستان 

خبر خوزستان ،اخبار خوزستان ،خوزستان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: