کد خبر: ١٤٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/12/18-١٠:٣١

محرومیت سرمربی صنعت نفت وجریمه نقدی پاس و سیاه‌جامگان

 

آبادان نیوز:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را در مورد تیم‌های لیگ دسته اول صادر کرد که بر این اساس سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش آبادان نیوز: و به نقل از سایت فدراسیون، فوتبال در جریان دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و شهرداری تبریز که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد. پائولو فیگوردو، مربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض مکرر به داور بازی اخراج شد. وی طبق بند 5 ماده 66 آئین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم صنعت نفت آبادان به دلیل تخلفات تماشاگرانش طبق بند های یک و دو ماده 79 آئین‌نامه انضباطی به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم سیاه‌جامگان مشهد
در جریان مسابقه دو تیم سیاه جامگان مشهد و شهرداری تبریز که روز 26 بهمن در مشهد برگزار شد، به دلیل اهانت و فحاشی مستمر تماشاگران این تیم به داوران بازی، کمیته انضباطی تیم سیاه جامگان مشهد را به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین محمدرضا عباسی، مالک تیم سیاه جامگان مشهد به دلیل اهانت به داوری طبق ماده 66 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 50 میلیونی برای تیم پاس همدان
در رقابت دو تیم پاس همدان و سیاه جامگان مشهد که روز سه اسفند در ورزشگاه همدان برگزار و از سوی تماشاگران تیم پاس همدان تخلفاتی مبنی بر فحاشی صورت گرفت. این تیم طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای مدیر رسانه‌ای تیم مس کرمان
بازی دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس کرمان روز سوم اسفندماه انجام شد و از سوی حجت جهرمی، مدیر رسانه‌ای تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. بر همین اساس وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.تیم فوتبال مس کرمان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی بدهد. 

 

خبر آبادان، اخبار آبادان، خبرهای آبادان

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: