کد خبر: ١٤٧٧٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/12-١٠:٣١

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از تلاش متعهدانه پرسنل این مرکز در گرمای طاقت فرسای روز‌های تعطیل مردادماه خبرداد.

 

آبادان نیوز : سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از تلاش متعهدانه پرسنل این مرکز در گرمای طاقت فرسای روز‌های تعطیل مردادماه خبرداد.

به گزارش آبادان خبر ، نجمه سید آقامیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: گرمای هوا و تعطیلی مراکز دولتی نتوانست مانع از تعطیلی فعالیت‌های اجرایی و مراقبتی کارشناسان سخت کوش این مرکز در جهت تامین سلامت همشهریان عزیزمان شود.

او گفت:تعهد کاری و پایبندی به اجرای صحیح و دقیق شرح وظایف گسترده تیم بهداشتی مرکز بهداشت آبادان در تمام بخش‌های اجرایی و مراقبتی باعث شده تا برخی امور از جمله بازرسی‌های میدانی از اصناف مختلف در راستای اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی نه تنها کاهش نیابد بلکه به صوت برنامه‌های شدیدی ادامه یابد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان تصریح کرد: نظارت برگند زدایی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی از جمله بازگشایی سینماها، مسابقات ورزشی، تجمعات مذهبی، برگزاری آزمون‌های ورودی بویژه تیزهوشان، همچنین رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ و ارسالی از شهروندان، کنترل گسترده وضعیت آب شهرستان و طاقت فرساتر از همه نظارت بردفن اجیاد مشکوک و مثبت کرونابخشی از فعالیت‌هایی است که با وجود دمای بالای ۵۰ درجه تعطیل نشد.

سید آقامیری در ادامه با اعلام پیگیری‌های موارد مثبت ویروس کرونا نیز بدون تغییرنسبت به روز‌های غیرتعطیل ادامه یافته است گفت: همچنین تامین واکسن جهت اطفال در بدو تولد، فعالیت مراکز ۱۶ ساعته، ادامه همکاری‌های گذشته با بیمارستان‌ها در خصوص ارسال نمونه‌های مشکوک به کرونا به آزمایشگاه‌ها و پیگیری زنان باردار پرخطر در تمام این روز‌های گرم و بدون در نظر گرفتن دمای هوا و سختی کار صورت گرفته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: