کد خبر: ١٤٧٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/13-٠٩:٣٨

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شمار اندک بیماران بستری و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان خبرداد.

 

آبادان نیوز : رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شمار اندک بیماران بستری و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش آبادان خبر ، دکتر شکرالله سلمان زاده گفت: خوشبختانه روزهای آرامی را با همکاری شهروندان عزیز و مسئولان پس از دوره نسبتا سخت و بحرانی اوج  بیماری ویروس کرونا پشت سر میگذاریم .

او ادامه داد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری و مبتلا به ویروس کرونا در جنوب خوزستان بسیار اندک هستند .

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه افزود: تا زمانی که بیماری ویروس کرونا در منطقه وجود دارد و افراد حساسی که مستعد ابتلا به این بیماری وجود دارد به نظر بنده کماکان وضعیت در حالت هشدار قرار دارد.

 دکتر سلمان زاده با بیان اینکه  این احتمال وجود دارد که جنوب غرب خوزستان دوباره به اوج بیماری کرونا بازگردد گفت: بسیاری از استان ها همچنان درگیر اوج دوم بیماری کرونا هستند.

او در پایان تصریح کرد: استفاده از ماسک، شست و شوی دست ها و حضور نیافتن در تجمعات مهمترین عوامل پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می شود .

ویروس کرونا که کووید  ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از  ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

 

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: