کد خبر: ٣٠٨٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/12/25-١٣:٣٣

خطیب جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن اشاره به شعار سال ۱۴۰۲، "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، بر ضرورت تحقق این شعار و گام برداشتن در مسیر رشد تولید و مهار تورم تاکید کرد.

 

آبادان نیوز _ حجت‌الاسلام والمسلمین غبیشاوی بااشاره به اقدامات دولت در سال جاری، از جمله احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده، این اقدام را گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید دانست.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه متاسفانه تورم افسار گسیخته شده است، مهار آن را نیازمند زمان دانست و ابراز امیدواری کرد که دولت با تلاش جهادی، این مشکل را در سال آینده کنترل کند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی درادامه به 29 اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و آن را یک افتخار بزرگ برای کشور دانست.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه تا بهمن ماه 57، بیگانگان نفت کشور را غارت می‌کردند، گفت: اکنون این ثروت خدادادی در اختیار مردم ایران است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به نقش محوری آبادان در ملی شدن صنعت نفت، خواستار بهره‌مندی جوانان این شهر از این ثروت شد.

وی با بیان اینکه آبادان جوانان تحصیلکرده بیکار زیادی دارد، از دولت خواست تا با صدور دستور ویژه، فاز بعدی پالایشگاه آبادان را برای ایجاد اشتغال آغاز کند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های خود، خواستار حمایت جهانیان از فلسطین شد و گفت: ملت مظلوم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی شب و روز زیر بمب هستند.

وی با بیان اینکه امسال عید نوروز همزمان با ماه مبارک رمضان است، بر ضرورت حفظ حرمت این ماه مبارک تاکید کرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در پایان گفت: نوروز فرصت خوبی است تا با دید و بازدید، کدورت‌ها کنار گذاشته شوند و صلح و صفا در جامعه حاکم شود./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: