کد خبر: ١٦٣٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/08-٠٩:٢٠

منطقه آزاد اروند بزودی همه تشریفات گمرکی را به عهده خواهد گرفت.

 

به گزارش آبادان خبر، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند روز گذشته گفت: پیرو توافق با گمرک جمهوری اسلامی ایران همه تشریفات گمرکی در رابطه با کالاهای همراه مسافر ، کالاهای مصرفی ، مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی در منطقه آزاد اروند ، بر اساس مواد قانونی توسط منطقه آزاد اروند انجام می شود.

علی موسوی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، گمرک نه در ورود و نه در خروج هیچ دخالتی نخواهد داشت و فقط در دروازه‌های خروجی برای جلوگیری از خروج کالا‌ها بصورت تجمیع کنترل و نظارت خواهدداشت. افزود: بر این اساس تشریفات گمرکی ۸۴۹ قلم کالا به میزان ۵۰ میلیون دلارتا پایان سال به عهده منطقه آزاداروند خواهد بود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پاسخ به این سوال که این توافق چه زمانی بطور کامل اجرایی می شود گفت: تا اوایل هفته آینده این امر باید محقق شود و اگر باز هم از جانب گمرک تعللی ایجاد شود به اطلاع مردم خواهیم رساند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبر آبادان،اخبار آبادان،خبرمناطق  آزاد،اخبارمناطق  آزاد،منطقه آزاداروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  خبر،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: