کد خبر: ١٦٢٦٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/01-١١:٢٥

والدین در شرایط بحرانی باید سبک زندگی عادی قبلی خود را به طور موقت تغییر داده و سبک مدیریت بحرانی را در ارتباط با فرزندان خود بکار بگیرند.

 

آبادان خبر_ بهتر است گذرا بودن بحران کرونا برای دانش آموزان توضیح داده شود و دانش آموز برای آینده تشویق شود تا امید خود را از دست ندهد و نیز کلید اصلی امید به زندگی و آینده، قدرت اراده است. نیاز‌های نوجوانان و جوانان با نیاز‌های والدین متفاوت است، بعضی از والدین در خانه ماندن را زمان مناسبی برای استراحت و آرامش در نظر می گیرند ولی فرزندان بخصوص دانش آموزان نوجوان، تجربه خوبی از ماندن در خانه ندارند و این عدم رضایت نوجوانان به خاطر شرایط سنی و نیاز‌های آنان می باشد.

رفتار والدین باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان متوجه شوند دلیل دیگری به غیر از والدین، آنها را در خانه ماندگار کرده و شرایط کنونی کشور ایجاب می کند که در خانه بمانند و همین به سلامت افراد در خانواده کمک می کند.

با توجه به جنبه‌ی مثبت در خانه ماندن ، در خانه ماندن می تواند منتج به رسیدن به تصمیماتی از قبیل:

 با یکدیگر تصمیم بگیرند چگونه از ویروس  پیشگیری نمایند؟

 درخانه چه سرگرمی‌هایی داشته باشند؟

چگونه برای دروس فرزندان برنامه ریزی کنند؟

 چه فیلم‌هایی را به اتفاق همدیگر تماشا کنند؟

 مدیریت مالی خانواده چگونه باشد؟

 کدام نیاز‌ها در اولویت هستند؟

نه تنها رسیدن به تصمیم مشترک در این امور احساس مسئولیت را بین اعضای خانواده بیشترمی کند بلکه مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی والدین و فرزندان را بالا می برد.

مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس خوزستان آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت حضوری و تلفنی به عموم شهروندان می باشد.

تلفن پلیس مشاور پاسخگو : ۰۹۶۵۸۰

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبرآبادن،اخبارآبادان،آبادان  خبر،آبادان  نیوز،منطقه آزاد اروند  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: