کد خبر: ١٦١٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/26-١٦:٤٧

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:۹ هزا واکسن آنفولانزا در ۲ نوبت در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت که بین گروهای هدف و براساس پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع شد.

 

به گزارش آبادان خبر، آرش یلالی شنبه اظهار داشت:واکسن فقط در مراکز بهداشت قرار گرفته و برای گروه‌های هدف واکسن آنفلوآنزا ا زجمله زنان باردار، افراد مسن، گروه بیماران خاص، جانبازان و پرسنل کادر درمان و بهداشت در حال تزریق است.

وی افزود:فعلا واکسن آنفولانزا در داروخانه‌ها توزیع نشده است و منتظر اعلام وزارت بهداشت و تحویل نوبت سوم سهمیه دانشکده برای توزیع در داروخانه‌ها هستیم.

روند ابتلا در کرونا در جنوب غرب خوزستان صعودی است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:روند ابتلا و بستری بیماران کووید ۱۹ در شهرستان‌های تابع دانشکده صعودی و هر روز به تعدادآنها افزوده می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک توسط همه افراد جامعه افزود:استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کاهش میزان ابتلا به بیماری تاثیرگذار است و همه باید این موارد را رعایت کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع:ایرنا

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: