کد خبر: ٢١١٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/31-١٣:٠٣

محمود احمدی نژاد واکنش جدید به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نشان داد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ محمود احمدی نژاد ششمین رئیس جمهور ایران ۶ آبان سال ۱۳۳۵ در استان سمنان متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه علم و صنعت ایران است. احمدی نژاد به مدت ۸ سال ریاست جمهوری ایران را بر عهده داشت. وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز ثبت نام کرد ولی رد صلاحیت شد. در قسمت زیر واکنش احمدی نژاد به انتخابات ۱۴۰۰ را قرار داده ایم.

واکنش احمدی نژاد به انتخابات

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران اظهار کرد: در آینده ایران با تحولات بزرگ و اصلاحی روبرو خواهد بود اما به نظر نمی رسد که در کوتاه مدت تغییرات چندانی در سیاست خارجی روی دهد.

احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران

احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران

آقای احمدی نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار در خصوص سیاست خارجی ایران در دولت جدید ایران گفت: شرایط منطقه و جهان، شرایطی بسیار پیچیده و در حال تحول است. کل ملت ها دارند به نتیجه واحدی می رسند که نظم حاکم بر جهان، نظم موفقی نیست و نظمی که امروز جهان را اداره می کند نتواسته است امنیت، صلح، رفاه و آزادی را به ارمغان بیاورد.

واکنش احمدی نژاد به انتخابات 1400

واکنش احمدی نژاد به انتخابات ۱۴۰۰

اظهارات رئیس جمهور سابق ایران

وی ادامه داد: بنابراین باید در آینده نزدیک منتظر تحولات بزرگی در مناسبات و نظم جهانی باشیم. در ایران نیز به همین ترتیب. در ایران هم تحولات بزرگ و اصلاحی اتفاق خواهد افتاد اما به نظر نمی رسد که در کوتاه مدت تغییرات چندانی در سیاست خارجی اتفاق بیافتد. اما همراه با تحولات انسانی در آینده نه چندان دور مناسبات جهان کلا تغییر خواهد کرد و به تبع آن مناسبات ایران هم تغییر می کند.

محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست‌ جمهوری ۱۴۰۰ نیز ثبت نام کرد ولی رد صلاحیت شد.

محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

آبادان خبر،آبادان نیوز،سیاسی،خبر سیاسی،اخبار سیاسی،احمدی نژاد
منبع : نیک صالحی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: