کد خبر: ٢٨٧١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/24-٢٣:١٧

مدیرکل امور مالیاتی فارس از بخشودگی جرائم مالیاتی به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

 

آبادان نیوز _ حمیدرضا محمدابراهیمی، مدیرکل امور مالیاتی استان فارس اعلام کرد که مودیانی که تا پایان بهمن امسال، نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی و عوارض سالانه اقدام کنند، مشمول بخشودگی جرائم خواهند شد.

محمدابراهیمی خاطرنشان کرد که این بخشودگی درخصوص اشخاص حقیقی تا سقف ۲ میلیارد ریال و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف ۳ میلیارد ریال، به اداره کل امور مالیاتی فارس تفویض شده است.

مدیرکل امور مالیاتی فارس گفت: شرط استفاده مؤدیان از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی، ارائه درخواست بخشودگی جرایم فارغ از زمان پرداخت بدهی مالیات و عوارض هر سال یا دوره است و پرداخت بدهی قبل از ابلاغ تفویض اختیار حاضر، مانع اعمال بخشودگی جرایم قابل بخشش نخواهد بود.

ابن مقام مسئول با بیان اینکه اختیار مذکور در چارچوب سقف تعیینی به معاونان مدیرکل تفویض شده است، به پیاده‌سازی سامانه جدید استعلام بدهی‌های مالیاتی مؤدیان اشاره کرد.

رییس امور مالیاتی فارس اضافه کرد: مؤدیان مالیاتی می توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیکی my.tax.gov.ir فهرست بدهی‌های مالیاتی خود را مشاهده کنند و به زودی امکان پرداخت بدهی ها با ویژگی انعکاس به سامانه مرجع بدهی نیز در درگاه خدمات فعال خواهد شد./ اخبار فارس

منبع: ایسنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: