کد خبر: ٢٨٦٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/22-١٢:٠١

سامانه بارشی از فردا وارد خوزستان می‌شود.

 

آبادان نیوزمدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در استان از روز یکشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق شمال شرقی و شرقی و احتمال بارش برف پراکنده در ارتفاعات استان خوزستان وجود دارد. پدیده غالب در دیگر نقاط استان تا فردا مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: تا فردا احتمال دماهای صفر و منفی و یخ‌زدگی سطح زمین در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود و از فردا روند افزایش دما مورد انتظار است.

سبزه‌ زاری ادامه داد: سامانه بارشی از روز یکشنبه استان خوزستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی، وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد. بارش در دیگر نقاط استان به صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز مواج خواهد بود.

رییس هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۱۷ و دزپارت با ۱.۹- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۱۶.۱ و ۵.۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است./ اخبار خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: