کد خبر: ٣٠٦١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/28-١٦:١٢

بسته خبری اجتماعی

بسته اجتماعی آبادان

دراین بسته خبری به‌تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ بسته اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید.

 

پیش‌بینی کاهش دما در آبادان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تند باد لحظه‌ای در مناطق شرقی، شمالی و جنوب شرقی خواهد شد.

بارش‌ ها به صورت پراکنده تا روز سه شنبه در ارتفاعات ادامه دارد و وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی تا روز دوشنبه در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

وقوع پدیده مه صبحگاهی و شامگاهی تا اواسط هفته در برخی از نقاط استان به ویژه جاده‌های مواصلاتی مورد انتظار است.

محمد سبزه زاری افزود: طی فردا روند کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و احتمال یخ‌زدگی شبانه سطح زمین در بخش‌هایی از مناطق شرقی و ارتفاعات وجود دارد و شمال خلیج فارس طی امروز و فردا مواج خواهد بود.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درجه و کمترین دما در این مدت زمانی ۱۵ درجه گزارش شده است./ اخبار آبادان


دستگیری سارقین حرفه‌ای مشاعات ساختمانی و منزل در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمان و منزل در سطح شهرستان بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری11ولیعصر با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در راستای امنیت محل محور موفق شدند، 9 نفر سارق حرفه ای منزل و مشاعات ساختمانی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ایشان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای سارقان: اموال مسروقه از قبیل: یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری غیرمجاز، 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 3 دستگاه کولر گازی، دو دستگاه دوچرخه، 6 دستگاه پمپ آب ، 3 عدد زاپاس خودرو همراه با 6 عدد جک خودرو و سایر تجهیزات ساختمانی کشف و ضبط گردید.

کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تاکنون به 14 فقره سرقت در این زمینه معترف شدند، گفت: متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شدند و پس از صدور قرار مناسب از طریق مرجع قضایی روانه روانه زندان گردیدند./ خبر آبادان


بازداشت سارق حرفه‌ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی، بیان داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 14 با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات پلیس به 9 فقره انواع سرقت اعم از سرقت منزل، اماکن خصوصی و سیم برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: