کد خبر: ٣٠٥٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/26-١٤:٥٢

دراین خبر به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید.

 

انهدام باند سارقین منازل و مالخران در آبادان

رییس پلیس آبادان پیرامون جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث کشوری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات شبانه روزی، موفق به شناسایی اعضای حرفه ای یک باند سه نفره  سارق منزل شدند که پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان از شناسایی و بازداشت 9 نفر مالخر در این رابطه خبر داد، و افزود؛ در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان تعداد بیش از ده قلم اموال مسروقه، شامل، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 2 دستگاه تلویزیون 55 اینچ و 60 اینچ ،یک دستگاه کولر گازی، یک دستگاه پنل کولر گازی دو تیکه، یک دستگاه موتور جوش،دو دستگاه پمپ آب، یک دستگاه کامپیوتر، 5 دستگاه گوشی موبایل و لپ تاپ، ۴۳ گرم طلاجات همراه با بدلیجات و انواع ابزارآلات برقی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ کشوری بابیان اینکه متهمان دستگیر شده تاکنون به 18 فقره سرقت منزل معترف شدند، گفت: پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند./ اخبار آبادان


تدام فعالیت سامانه بارشی در آبادان

سامانه بارشی که پیش از این سازمان هواشناسی درباره ورود آن به منطقه هشدار داده بود، فعالیت خود را در آبادان و خرمشهر آغاز کرده است‌.

پیش‌بینی شده این بارش ها تا اواخر وقت روز شنبه ادامه داشته باشد./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: