کد خبر: ٢٩٠٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/09-١٠:٥٤

در این بسته خبری، آخرین اخبار صنعت نفت آبادان تشریح می‌شوند./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ تازه‌ترین های صنعت نفت آبادان با ما بخوانید:

 

شرایط حضور تماشاگران در دیدار نفت آبادان و استقلال وجود دارد

رییس هیات فوتبال آبادان یکشنبه درگفتگویی اظهار کرد: پس از ممیزی انجام شده و اقدامات صورت گرفته در راستای مرمت سازی بخش‌های آسیب دیده ورزشگاه تختی آبادان اکنون شرایط حضور تماشاگران در این ورزشگاه مهیا شده است.

مظفر شاملی افزود: عملیات استحکام‌بندی در سکوهای ضلع شرقی و غربی، رختکن‌ها و ورودی ورزشگاه توسط عملیات غیرصنعتی شرکت پالایش نفت آبادان اجرایی شد و در صورت تایید سازمان لیگ و اداره مهندسی شرکت پالایش نفت تماشاگران از هفته ابتدایی لیگ برتر در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

رئیس هیات فوتبال آبادان گفت: البته امکان دارد بخشی از جایگاه ضلع شرقی ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد زیرا قسمت بالای این ضلع نیاز به مرمت سازی بیشتر دارد.

بازی نفت آبادان مقابل استقلال با حضور ۷۰ درصدی هواداران در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود

لفته بوعذار، مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت پالایش نفت آبادان نیز گفت: مدیریت ایمنی و مهندسی عمومی شرکت پالایش نفت آبادان به لحاظ فنی با حضور هواداران در ورزشگاه تختی آبادان موافقت کرده و این نظر به مدیران بالادستی شهرستان اعلام شد.

وی افزود: عملیات بازسازی و رفع نواقص ضلع غربی با سرعت خوبی در حال انجام است و طی ۲ روز آینده به پایان خواهد رسید و با موافقت مدیر ایمنی و مهندسی عمومی شرکت پالایش نفت آبادان بازی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران با حضور ۷۰ درصدی هواداران در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

بوعذار اظهار کرد: در خصوص ضع شرقی نیز نظر مدیریت ایمنی و مهندسی عمومی مسدود کردن ردیف‌های بالای این ضلع است.

مدیر عملیات غیر صنعتی پالایش نفت آبادان افزود: این ورزشگاه حدود ۷۰ سال قدمت دارد و طی سال‌های گذشته کارهای اساسی ترمیم و نگهداری روی آن انجام نشده بود تلاش برای رفع تمام نواقص این ورزشگاه ادامه دارد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان جمعه هفته جاری در چارچوب هفته نخست لیگ برتر میزبان استقلال تهران است./ خبر آبادان


دروازه‌ بان ملی‌پوش عراق به نفت آبادان پیوست

فهد طالب، دروازه‌بان تیم ملی عراق بعد از توافق نهایی و عقد قرارداد رسماً به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.دروازه‌بان جدید صنعت نفتی‌ها در لیگ برتر بیست‌وسوم، ۱۹بار درون دروازه تیم ملی عراق ایستاده و در ۹ بازی ملی گل نخورده است. این دروازه‌ بان ۲۸ساله در این فصل از مسابقات لیگ عراق با قرار گرفتن درون دروازه تیم نیروی هوایی این کشور ۱۹بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه (کلین شیت) تیمش شده است.

 

 

او سابقه حضور در تیم الزورا عراق را هم در کارنامه‌اش دارد./ اخبار آبادان


آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای بازی نفت آبادان با استقلال

سپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد آخرین وضعیت ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی از دیدار صنعت نفت و استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: طبق آخرین بازدید مدیر عملیات پالایشگاه از ورزشگاه، با توجه به نظام مهندسی حضور ۷۰ درصدی تماشاگران در این بازی تایید شده، اما این امر منوط به این است که سهیل مهدی و همکارانش در سازمان لیگ هم نظر بدهند تا بتوانیم حضور تماشاگران را در این بازی داشته باشیم. در حال حاضر بستر فراهم است و کار‌های عمرانی در ورزشگاه انجام شده است. من هم امروز از استادیوم تختی بازدید داشتم. کار‌ها در حال اتمام است و به امید خدا به بازی ما با استقلال در تاریخ ۱۳ مرداد می‌رسد.

موسی قنواتی درمورد اینکه تمکیل ورزشگاه نیاز به چه اقداماتی دارد، گفت: کار‌های اصولی و اساسی انجام شده. برخی اتاق‌ها و ورودی‌ها از هم تفکیک و ایرادات اصلی رفع شده است، اما برخی تجهیزات داخلی اتاق‌ها مانده که این موارد نیز خیلی جزئی است. این کار‌های خدماتی مربوط به رختکن‌ها، اتاق داوران، اتاق کنترل دوپینگ و... در حال انجام است، اما کار‌های ساختاری و زیربنایی صورت گرفته است.

سرپرست تیم نفت آبادان درمورد زمان اعلام نظر نهایی سازمان لیگ، توضیح داد: هر زمان از طرف مسئولان پالایشگاه اعلام شود، سازمان لیگ هم اعلام خواهد کرد و ورزشگاه بازی جمعه می‌رسد.

قنواتی در خصوص اضافه شدن فهد طالب، دروازه‌بان تیم ملی عراق به نفت آبادان، عنوان کرد: او روز گذشته به آبادان آمد و در تمرینات ما شرکت کرد. امروز نیز قراردادش امضا و طالب در شهر ساکن شد. روز گذشته با تیم و امروز صبح تمرینات اختصاصی انجام داد و بدون مشکل کارش را ادامه می‌دهد. ۲ بازیکن عراقی دیگر نیز گه تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر هستند نیز به زودی با اتمام کار‌های عقد قراردادشان با صنعت نفت به تیم ما اضافه می‌شوند. 

او در مورد آخرین وضعیت روحی تیم نفت آبادان پس از درگذشت محمدرضا عجمی‌پور، گفت: روز گذشته مراسمی برای این بازیکن مرحوم با حضور خانواده‌اش در محل تمرین تیم برگزار شد. بچه‌های ما محمدرضا را خیلی دوست داشتند و دچار تالم روحی شده‌اند. او جوان خوب و مهربانی بود و این امر طبیعی است بازیکنان ما از لحاظ روانی مقداری به هم بریزند، اما با تلاش کادر مدیریتی و اعضای کادرفنی، حال و هوای‌شان به سمتی رفته تا برای بازی با استقلال از نظر روحی و روانی آماده شویم.

سرپرست نفت آبادان در خصوص اینکه آیا به جز عراقی‌ها بازیکنان ایرانی نیز به این تیم اضافه می‌شوند، توضیح داد: یک تا ۲ بازیکن لیگ برتری مدنظر داشتیم که متاسفانه در لحظات آخر به تیم‌های دیگر متمایل شدند و ما هم به نظرشان احترام می‌گذاریم./ خبر آبادان


سورپرایز ویسی برای استقلال

صنعت نفت آبادان که در غم از دست دادن محمدرضا عجمی‌پور بازیکن جوان خود است، مشکل میزبانی اش از استقلال در ورزشگاه تختی آبادان را حل کرده و برای حریف روز جمعه خود نیز سورپرایز دارد.

در این مورد شنیدیم که عبدالله ویسی سخت پیگیر اضافه شدن یوسف علی مهاجم عراقی به اردوی تیمش است تا بتواند از او مقابل استقلال استفاده کند.

گویا این بازیکن قرار است از فردا به همبازیان جدیدش معرفی شود تا قبل از مصاف با آبی پوشان حداقل دو سه جلسه با زردپوشان داشته باشد.

ویسی روی یوسف علی در خط حمله تیمش در بازی روز جمعه خیلی حساب کرده است./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: