کد خبر: ٢٩٠٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/01-١١:٢٨

صنعت‌ نفت آبادان با سه ملی پوش عراقی به توافق رسید.

 

آبادان نیوز _ مدیر عامل موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت‌ نفت آبادان امروز (یکشنبه 1 مردادماه) اظهار کرد: کادر فنی تیم برای تقویت خطوط مختلف بازیکنان خارجی و داخلی مدنظر داشت که در بحث بازیکنان خارجی سعی کردیم از بازیکنان با کیفیت عراقی استفاده شود زیرا به شرایط اقلیمی و فرهنگ آبادان آشنا هستند.

شاهین رحمانی افزود: بعد از مذاکراتی که با دروازه بان، مدافع و مهاجم که هر سه ملی‌پوش هستند جذب آنها نهایی شد و این سه بازیکن تا پایان هفته جاری وارد کشور می‌شوند تا قرارداد خود را منعقد کردند.

مدیرعامل صنعت‌ نفت آبادان گفت: همچنین یک یا ۲ بازیکن دیگر با نظر کادر فنی به تیم اضاف خواهند شد تا با تیمی کامل وارد لیگ برتر شویم.

رحمانی بابیان اینکه در چند سال اخیر فوتبال ایران پدیده نداشته گفت: پدیده‌های سال‌های قبل را با هزینه بالا از لیگ‌های دیگر برگرداندیم به این علت که چرخه بازیکن‌سازی ما معیوب است، در صورتی که فوتبال ایران سرشار از استعداد است و باید به آنها بها داد.

او قانون سقف قرارداد، بودجه تیم‌ها و نظارت بر آنها را خوب تعریف کرد و گفت: اگر ۱۶مدیر تیم‌های لیگ برتری به این قانون احترام بگذارند این اتفاق به فوتبال ما کمک می‌کند، کسی جز مدیران تیم‌ها می‌تواند این قانون را دور بزند.

مدیر عامل صنعت‌ نفت آبادان در خصوص اجرایی کردن قانون ۱۹بازیکن بزرگسال، افزود: با توجه به اضافه شدن برخی بازیکن‌ها با تصویب این قانون به تیم‌های دیگر، فکر می‌کنم امسال مسابقات جذابتر از لیگ‌های کسل‌کننده قبل باشد.

رحمانی گفت: در فوتبال ایران تنها هزینه صورت می‌گیرد و چیزی به اسم درآمد نداریم و چیزی به اسم حق پخش، حق برندینگ و کپی رایت وجود ندارد و به همین خاطر تنها شاهد هزینه‌بر بودن فوتبال در ایران هستیم.

او بیان کرد: در ۱۰دوره اخیر لیگ برتر، تیم‌هایی قهرمان شدند که هزینه بالا داشتند، رسیدن به آسیا مبلغ بالایی می‌خواهد و تیم‌هایی که وارد باشگاههای آسیا می‌شوند باید هم در این رقابت‌ها، هم در لیگ و هم جام حذفی بازی کنند و به همین خاطر سبد خریدشان پر و پیمان است و باید به آنها حق داد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال از ۱۲ مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد./ اخبار آبادان

منبع: ایرنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: