کد خبر: ٢٩٠٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/04/30-١٣:٢٥

ویسی: نسبت به بودجه باشگاه، خریدهای خوبی برای لیگ بیست و سوم داشته ایم.

 

آبادان نیوز _ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره روند برگزاری اردوهای تیمش در شهرکرد و تهران اظهارکرد: از ۱۵ تیرماه اردویی ۱۰ روزه در شهرکرد برگزار کردیم که در جریان این اردو نیز دو بازی دوستانه سبک داشتیم و به شناخت کلی از نفرات تیمم دست پیدا کردم.

عبدالله ویسی بیان کرد: بازیکنانم در اردوی شهرکرد علاوه بر بحثهای تاکتیکی از نظر اخلاقی و رفتاری نیز با هم هماهنگ شدند و نسبت به هم شناخت خوبی پیدا کردند.

او گفت: اکنون هم به منظور انجام بازی دوستانه با تیم های پرسپولیس، چادرملو و سایپا و شرکت در تستهای پزشکی، در اردوی تهران هستیم.

ویسی عنوان کرد: متاسفانه پنج بازیکن اصلی مان را در اختیار نداریم و امیدوارم قبل از شروع لیگ آن ها را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم با یک تیم قدرتمند و توانمند لیگ را شروع کنیم.

سرمربی نفت آبادان بابیان این که نسبت به بودجه مان توانستیم خریدهای خوبی انجام دهیم، ادامه داد: بازیکنان جویای نام خوزستانی در لیگ های یک، دو و حتی سه را پیدا کردیم و از بازیکنان زیر ۲۳ سال تست گرفتیم و مطمئنا نهایت استفاده را از آن ها می بریم. حسین شنانی بازیکن خوزستانی شاغل در لیگ برتر را به خدمت گرفتیم و برای جذب یک بازیکن لیگ برتری جا داریم. همچنین سه ملی پوش عراقی را جذب کردیم که مطمئنا به ما کمک خواهند کرد. امیدوارم به زودی خبرهای خیلی خوبی برای هواداران داشته باشیم.

ویسی خطاب به هوداران تیمش نیز گفت: من به عنوان سرمربی تیم نفت به هواداران می گویم که اصلا نگران نباشند و مطمئنا روزهای خیلی خوبی خواهیم داشت و به ما کمک کنند تا اتفاقات بد برای ما رقم نخورد./ اخبار آبادان

منبع: ایسنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: