کد خبر: ٢٨١٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/26-١٥:٤٠

صنعت نفت در اولین بازی با هدایت سرمربی جدیدش به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

 

آبادان نیوز _ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دوشنبه (28 آذر ماه) در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در دیداری حساس و با هدایت ادسون تاوارس، سرمربی جدیدش در قائم‌شهر مهمان تیم نساجی مازندران است. 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

صنعت‌ نفت در ابتدای فصل با تغییر سرمربی فصل گذشته خود و آمدن رضا پرکاس بدنبال کسب نتایج بهتر بود، اما پرکاس نتوانست با این تیم موفقیتی کسب کند و در پایان هفته ششم جای خود را به فیروز کریمی داد تا زردپوشان آبادانی به واسطه تجربه این مربی از انتهای جدول جدا شوند ولی کریمی هم در هفته یازدهم با کسب نتایج ضعیف برکنار و جای خود را به تاوارس برزیلی داد.

اکنون نفت آبادان که برای نخستین بار تاوارس را روی نیمکت خود می‌بیند در حالی به مصاف نساجی قائمشهر می‌رود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته متفاوت بود، تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میهمانش پیکان تهران تن به تساوی یک بر یک داد و در آن سوی میدان نیز تیم نساجی برابر میزبانش آلومینیوم اراک با سه گل شکست خورد.

تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت در حالی به قائمشهر سفر می‌کند که نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارد تا امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر را افزایش دهد و فاصله خود با دیگر تیمهای پایین جدول را جبران کند.

شاگردان تاوارس در چهار بازی گذشته خود سه شکست پیاپی و یک تساوی را بدست آوردند و برای قطع روند نتایج ضعیف خود در لیگ برتر، در حالی به دیدار نساجی می‌رود که تیم حریف نیز هفته گذشته در برابر آلومینیوم شکست سنگین خورده و برای جبران این شکست به میدان می‌رود.

نساجی مازندران با استفاده از تعطیلی لیگ برتر اردوی ۱۰ روزه‌ای را در ترکیه برپا کرد و با انجام دیدارهای تدارکاتی آماده میزبانی از زردپوشان آبادانی است که فقط ۲ دیدار تدارکاتی با ۲ تیم لیگ دسته دومی انجام داده است.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

۲ تیم در حالی یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ را برگزار می‌کنند که با توجه به از دست دادن امتیاز در هفته گذشته برابر حریفانشان فقط برد جایگاه آنها در جدول را بهبود خواهد بخشید به ویژه تیم صنعت‌نفت برای فرار از قعر جدول راهی جز پیروزی ندارد.

صنعت‌نفت آبادان که هدفش کسب سه امتیاز این دیدار است که خط دفاعی حریف شمالی به رهبری سعید غلامعلی بیگی چندان سرسخت نیست و با ۱۲ گل خورده یکی از شکننده‌ترین خط دفاعی لیگ است ولی در آن سو نیز مهاجمان صنعت‌نفت با فقر گلزنی روبه‌رو هستند و تاکنون نتوانستند با گلزنی تیم خود را در فرار از قعر جدول کمک کنند.

زردپوشان آبادانی در ۱۱ بازی قبلی خود یک برد، سه تساوی و هفت شکست به دست آورده و با اندوختن ۶ امتیاز با تیم‌های ملوان، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان در پایین جدول برای ماندن رقابت خواهد کرد.

در آن سو نساجی مازندران در ۱۱ بازی قبلی خود چهار برد، چهار تساوی و سه شکست را برابر حریفانش متحمل شده و با ۱۶ امتیاز جزو تیم‌های میان جدول به شمار می‌رود.

در تیم صنعت‌نفت حکیم نصاری و سینا مریدی در کنار جوانانی مانند امیرحسین فرهادی و مهدی ممی زاده در کارهای تکنیکی خلاق نشان داده‌اند و هواداران آبادانی انتظار دارند با پیروزی بر نساجی تیم خود را مجدد در روزهای اوج ببینند.

اما کریم اسلامی و حامد شیری ۲ بازیکن با تجربه نساحی در این فصل زوج خوبی را تشکیل داده‌اند که با سرعت بالای خود روز سختی را برای خط دفاعی صنعت‌نفت رقم خواهند زد.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنان صنعت‌نفت برای این بازی انگیزه خاصی دارند و حریف روز سختی را برابر ما تجربه خواهد کرد.

فاخر تهامی افزود: نساجی تیم بسیار خطرناکی است که برابر ما برای پیروزی به میدان خواهد آمد ولی ما نیز برای برد در این بازی انگیزه خاصی داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

حسین ساکی دیگر بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: هدفمان فقط کسب سه امتیاز این دیدار است و برای رسیدن به آن نیز تمرینات سختی را در چندروز گذشته پشت سر گذاشتیم.

وی اظهار داشت: نساجی سخت گل می‌خورد و به راحتی نمی‌توان از این تیم امتیاز گرفت، این دیدار برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد و با تمام دشواری‌ها به پیروزی خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: تیم صنعت‌نفت پتانسیل بالایی دارد و قعر جدول شایسته این تیم نیست اما در ادامه لیگ شرایط بهتری بدست خواهد آورد.

تاوارس اظهار داشت: در برخی نقاط نیاز به تقویت داریم و این موضوع را به باشگاه اعلام کردیم تا برای نیم فصل دوم با جذب بازیکنان مورد نظر شرایط بهتری بدست بیاوریم.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

سرمربی برزیلی نفت آبادان گفت: در ۲ هفته گذشته که تمرینات این تیم برگزار شد شاهد جو بسیار دوستانه در تیم بودیم و به لحاظ روحی بازیکنان به شرایط مناسبی برای ادامه لیگ برتر رسیده‌اند./ آبادان خبر

دیدار نفتی‌های آبادان و نساجی دوشنبه (28 آذر ماه) از ساعت 15 در قائم‌شهر برگزار می‌شود.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: