کد خبر: ٢٧٧٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/22-١١:٢٧

نفت آبادان برای نیم فصل دوم لیگ به دنبال جذب گزینه خارجی برای سرمربیگری است.

 

آبادان نیوز: فیروز کریمی از هدایت صنعت نفت آبادان استعفا داد تا طلایی پوشان آبادانی برای سومین مرتبه در فصل بیست و یکم به دنبال انتخاب سرمربی جدید باشند.

هیات مدیره باشگاه با قبول اشتباهات خود درصدد هستند تا این بار انتخاب مطلوب‌تری داشته باشند و برزیلی‌های آبادان را از بحران سقوط نجات بدهند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد نفتی ها به دنبال انتخاب سرمربی خارجی هستند. در حال حاضر چندگزینه خارجی در لیست گزینه‌های احتمالی جانشینی فیروز کریمی قرار دارند. 

صنعت نفت تلاش می‌کند این مذاکرات به صورت پنهانی تا رسیدن به توافق نهایی پیش برود. از میان گزینه‌های مذکور 2 گزینه سابقه کار در ایران را دارند و 2 گزینه هم چنین سوابقی ندارند. 

شایعاتی نیز درمورد احتمال بازگشت دراگان اسکوچیچ به نفت مطرح شد. با این وجود طبق اعلام یکی از مسئولان این باشگاه، تاکنون هیچ مذاکره‌ای با سرمربی سابق تیم ملی برای حضور مجدد در آبادان انجام نشده و بعید به نظر می‌رسد خود او نیز پس از کارنامه موفقش در تیم ملی برنامه‌ای برای بازگشت به تیم قعرنشین لیگ برتر داشته باشد.

در بخش بازیکنان هم با توجه به مصدومیت رباط صلیبی مغنمیان احتمالا او هم از لیست خارج خواهد شد تا 2 جای خالی در لیست بزرگسال آبادانی‌ها به وجود بیاید. در مدت وقفه لیگ برتر فعلاً 2 بازیکن جدید با نظر سرمربی جدید تیم جذب خواهند شد. 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

در کنار این موضوع، باشگاه نفت آبادان به دنبال انتقال قرضی امید حامدی‌ فر و محمدحسین زواری از استقلال است. از آنجا که این بازیکنان سهمیه زیر 23 سال هستند، در صورت رضایت باشگاه استقلال مشکلی برای انتقال بازیکنان به نفت وجود ندارد.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: