کد خبر: ٢٨٦٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/22-١٣:٤٦

خطیب جمعه آبادان، هوشیاری مردم را عامل خنثی کردن نقشه‌های دشمنان عنوان کرد.

 

آبادان نیوز _ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک تکلیف بزرگ و اثربخش دینی، ملی و انقلابی است.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

او با اشاره به این مطلب که حضور مردم موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود، عنوان کرد: چشم دنیا به راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی است که همه اقشار با حضور در این راهپیمایی وحدت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد:  ملت ایران با حضور بشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت دیگری بر دهان آمریکا و مستکبران است.

غبیشاوی با تاکید بر این نکته انقلاب اسلامی ایران امید مستضعفان سراسر جهان است، بیان کرد: در طول 44 سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به دنبال تضعیف این انقلاب است ولی کاری از پیش نمی‌برد.

وی حضور اقشار مختلف مردم در عرصه‌های گوناگون انقلاب را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: باید زمینه حضور مردم را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در واحدهای مختلف فراهم آوریم.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه اتحاد و وحدت مردم پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد، خاطرنشان کرد: دشمن برای بر هم زدن اتحاد و وحدت ملت ایران تلاش می‌کند اما بصیرت و هوشیاری مردم تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است./ آبادان خبر

منبع: فارس
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: