کد خبر: ٣٠٧٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/12/18-١٣:١٥

امام جمعه آبادان: حضور پرشور مردم در انتخابات، حماسه‌ای ملی خلق کرد و نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کرد.

 

آبادان نیوز _ حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی، امام جمعه آبادان، با اشاره به این مطلب، گفت: بیش از 40 درصد مردم آبادان در این انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده بصیرت و ولایتمداری مردم این شهر است.

خطیب جمعه آبادان همچنین درخصوص اعتراض برخی کاندیداها به نتایج انتخابات، گفت: کاندیداهای معترض می‌توانند از طریق مراجع قانونی پیگیر موضوع باشند.

غبیشاوی در ادامه به سفر آیت الله رئیسی به خوزستان اشاره کرد و این سفر را نشان دهنده اهمیت دولت به این استان دانست.

او از مسئولان استان خواست تا از این فرصت برای ارائه مشکلات استان، به ویژه مشکل اشتغال، به دولت استفاده کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی تزریق اعتبار فوری برای طرح‌های آبادان را خواسته مهم مردم این شهر دانست و گفت: طرح‌های مهمی در آبادان بیش از یک سال است که آغاز شده ولی به دلیل عدم تخصیص اعتبار، تعطیل شده‌اند.

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به وعده دولت برای آغاز به کار فاز دوم جدید پالایشگاه آبادان، گفت: با گذشت یک سال از این وعده، هنوز این فاز آغاز به کار نکرده است.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش پایانی خطبه‌های خود به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بر حفظ حرمت این ماه تأکید کرد و با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان، خواستار استقبال از میهمانان نوروزی با حفظ حرمت ماه رمضان شد.

وی همچنین خدمات دهی به میهمانان نوروزی را در مکان‌های حساب شده و به دور از دید عامه مردم خواستار شد و روزه خواری را توهین به مقدسات دانست و بر امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه تأکید کرد./ اخبار آبادان

 

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: