کد خبر: ٣٠٥٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/18-١٢:٥٣

بسته خبری اجتماعی

بسته اجتماعی آبادان

دراین بسته خبری‌ به‌تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ بسته اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید.

 

قتل در آبادان

روز دوشنبه 16 بهمن ماه ساعت 17:00 درپی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در منطقه دهکده بربم آبادان، سریعا ماموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان به همراه مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی وبازپرس ویژه قتل به محل اعزام شدند.

دربررسی‌ های صورت گرفته مشخص شد، ابتدا درگیری خانوادگی بین 2 پسر عمو درون خیابان در منطقه دهکده بریم صورت گرفت که پس از این درگیری پسر 27 ساله زن عمویش را درون خانه با ضربات چاقو به قتل رساند واز محل متواری شد که با رایزنی های صورت گرفته شده قاتل پس از 3 ساعت از وقوع این جنایت خودش را تسلیم پلیس کرد.

قاتل در بازجویهای اولیه عنوان میکند با خانواده عمویش بر سر یک ملک مشترک سال های اختلاف داشتند که روز حادثه با پسر عمویش مجددا درون خیابان دهکده بریم درگیر شدیم که زن عمویم با یک سنگ بزرگ به سرم ضربه ای زد و من بیهوش شدم.

قاتل گفت: پس از به هوش آمدن جنون آنی به من دست داد و دیگر فکرم کار نمی کرد و با یک چاقو وارد خانه عمویم که با مادیوار به دیوار بود شدم و او را به قتل رساندم.

قاتل گفت: پس از قتل دچار عذاب وجدان میشوم و خودم را تسلیم پلیس شدم.

او گفت: تاکنون حتی سر یک مرغ را نبریدم و از مرگ حیوانات نیز ناراحت میشدم اینکه چگونه دست به این جنایت زده ام خودم هم نمیدانم وشوکه هستم  و از اینکه زن عمویم را به قتل رساندم بسیار پشیمانم متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد./ اخبار آبادان


آتش سوزی در خرمشهر

چهارشنبه ۱۸بهمن ماه ساعت ۰۲:۱۰ درپی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر، وقوع حریق در مغازه های بلوار بیت المقدس خرمشهر اطلاع رسانی شد.

بلافاصله دو دستگاه خودرو اطفا حریق از ایستگاه شاهد به محل حادثه اعزام شدند، آتش نشانان با سرعت عمل بالا ضمن اطفاء حریق ، با تدابیر پیشگیرانه از پیشروی حریق به سمت منازل مسکونی جلوگیری کردند./ خبر آبادان


کشف ۸دستگاه ماینر قاچاق در خرمشهر

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی یک منزل که جهت نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز مورد استفاده قرار می‎گرفت، را شناسایی کردند.

ماموران باهماهنگی مرجع قضائی در بازدید از محل مورد نظر تعداد ۸ دستگاه ماینراستخراج ارز دیجیتال غیرمجار کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل راهی مرجع قضائی شد./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: