کد خبر: ٣٠٦٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/12/04-١١:٤٧

حجت‌الاسلام غبیشاوی تاکید کرد؛

خطیب جمعه آبادان: ضرورت انتخاب فرد اصلح برای مجلس

حجت‌الاسلام غبیشاوی: مردم باید فرد اصلح را برای مجلس انتخاب کنند.

 

آبادان نیوز _ امام جمعه آبادان درخطبه های نماز جمعه این هفته، مجلس شورای اسلامی را نقطه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بر لزوم انتخاب نامزدهای اصلح در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ساده زیستی، بی اعتنایی به قدرت و مقام، توکل به خدا، از خودگذشتگی و فداکاری را از ویژگی های بارز نامزدهای اصلح برشمرد و با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "مجلس در راس همه امور است"، خواستار حفظ جایگاه و اقتدار این نهاد مهم شد.

خطیب جمعه آبادان بابیان اینکه تنها یک هفته تا انتخابات فرصت باقی است، بر انتخاب فردی قوی، کارآمد و آشنا به نیازهای جامعه تاکید کرد و جهادی و مردمی بودن، داشتن برنامه، عدالت محوری و پرهیز از اشرافی گری را از معیارهای انتخاب اصلح دانست.

حجت‌الاسلام غبیشاوی پایبندی به انقلاب، دوری از منفعت طلبی شخصی و حزبی و تعهد به اقتصاد مقاومتی را از دیگر ویژگی های نامزد اصلح عنوان کرد و افزود: نماینده باید ظرفیت های کشور را ببیند، خدمات نظام را زیر سوال نبرد، به ارزش های اسلام پایبند باشد، در خدمت مردم باشد و در مقابل دشمنان بایستد.

انتخابات یازدهم اسفند، فرصتی برای رقم زدن آینده

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان در روز یازدهم اسفند ماه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی دربخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته سربازان گمنام، حضور پرنشاط ماموران وزارت اطلاعات در ابعاد مختلف نظام را سبب هراس بدخواهان و صیانت از نظام دانست.

وی بااشاره به درایت، هوشمندی و تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور، از نقش آنها در خنثی سازی نقشه ها و توطئه های دشمنان و به رخ کشیدن اقتدار اطلاعاتی ایران به جهانیان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه آبادان درپایان امنیت کنونی کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در جبهه های اعتقادی و امنیتی دانست و تامین آرامش و امنیت میهن اسلامی را هدف والای این عزیزان برشمرد./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: